سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به مناسب فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۵۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 04 June 2019

به گزارش تابناک، سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به مناسب فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چهاردهم خرداد فرصتی است برای تمسک و بررسی هرچه بیشتر در زندگی و سیره علمی و عملی امام بزرگوار که سرتاسر زندگی ایشان تجسم اسلام ناب بود، امام خمینی (ره) همان اسوه حسنه، ابراهیم زمان و بت‌شکن قرن بود که هیمنهٔ 2500 ساله شاهنشاهی را شکست و آزادگی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و اینک بر ماست که با تمام توان در حفظ و اعتلای مکتب امام گام برداریم و اصول مکتب امام  خمینی (ره) را به جهانیان ساطع نماییم.

در ادامه آورده شده است: ملت انقلابی اسلامی ایران در حالی سی‌امین سال رحلت امام دل‌ها و خوبی‌ها و خمینی کبیر را به سوگ نشسته‌اند که در این سی سال سرمست از هدایت‌های حکیمانه جانشین خلف ایشان بوده و در مسیر مکتب امام خمینی (ره) پشت سر امام خامنه‌ای (حفظه الله) در حال استمرار حرکت انقلاب است و در مقابل دشمنانی که به دنبال نابودی راه امام بودند و منافقانی که تحریف راه امام را دنبال کردند ایستاده است.

انقلاب اسلامی ایران بر مبنای تفکر و سیره حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه  همان پیروی از آرمان‌های امام و میراث گران‌بهایی است که از ایشان به یادگار مانده و  ملت انقلابی ایران نیز هرکجا در کشور فاصله‌ای را از ارزش‌های امام و انقلاب اسلامی همچون استکبارستیزی، عدالت‌طلبی، حق‌جویی، مبارزه با فساد، خدمت صادقانه و بی‌منت، ساده زیستی احساس کنند واکنش نشان می‌دهند و می‌دانند که به فرموده امام خامنه‌ای (حفظه الله) اگر خدایی نکرده از راه امام فاصله بگیریم سیلی خواهیم خورد.

این بیانیه متذکر شده است: در حالی که تحلیل‌گران غربی فرضیهٔ شکل‌گیری یک انقلاب دینی را نشدنی  تلقی می‌کردند؛ امام خمینی (ره) همان معجزه قرنی بود که با اندیشه نافذ و متعالی خود راه سعادت که همان اسلام ناب محمدی را با تمسک به آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت ارائه داد و راهی را به روی مسلمانان گشود که زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت حجت  ارواحنا فداه باشد.

در پایان آمده است: سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ضمن گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره)  با آرمان‌های آن امام عظیم شأن تجدید عهد می‌نماید و پیمان می‌بندد تا پای جان در راه حفظ مواریث ارجمند آن حضرت ایستاده و در راه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش به فرمان مقام عظمای ولایت در مقابل دشمان که با تجهیز امکانات به دنبال توقف حرکت رو به جلوی انقلاب هستند از هیچ تلاشی فروگذار نکند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار