مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:هیچ‌گونه مالیاتی به مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر تعلق نخواهد گرفت.
کد خبر: ۷۵۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 08 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مجید نایب‌زاده مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار کرد: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در این جلسه بر معافیت مالیاتی مشارکت کنندگان این نمایشگاه تاکید کرد و به عنوان یک مصوبه به واحد‌های زیرمجموعه ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان همکاری و مساعدت مطلوبی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان به ویژه در حوزه طلا و جواهر انجام داده و بر همین اساس هیچ‌گونه مالیاتی به مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر تعلق نخواهد گرفت.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این جلسه با حضور فعالان شاخص و مطرح حوزه طلا و جواهرات استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان و دیگر اعضای حاضر در جلسه نیز مشکلات مربوط به تولید و صادرات طلا و جواهر را به ترتیب اولویت بیان کردند و هر یک از اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان راهکار‌ها و پیشنهادات لازم درباره تولید و توسعه صادرات طلا و جواهر پرداختند.

نایب زاده با اشاره به اینکه مصوبات بسیاری در این جلسه مطرح شد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تولید و صادرات طلا و جواهر و اینکه می‌تواند ارزآوری زیادی از محل ورود شمش و صادرات طلای ساخته شده برای کشور به دنبال داشته باشد، پیشنهاد شد دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط از جمله سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌ها، همکاری و مساعدت لازم را با صادرکنندگان داشته باشند و مالیاتی برای صادرات در نظر گرفته نشود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه قابل قبولی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کنیم، افزود:سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان می‌تواند به عنوان یک نقطه اتکای بسیار قوی و مهم در راستای توسعه فرایند‌های فعالان اقتصادی حوزه طلا و جواهر در نظر گرفته شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته طی روز‌های ۱۰ تا ۱۳ مهرماه ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار