مركز ب هواشناسي استان اصفهان جايگاه ويژه اي در سازمان هواشناسي كشور دارا است.
کد خبر: ۷۵۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 08 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان حمیدرضا خورشيدي مديركل هواشناسي در ديدار ناطقي معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان اصفهان در محل هواشناسی استان با بيان اين مطلب افزود: اين مركز به عنوان پشتيبان سازمان هواشناسي كشور در مواقع بحران در نظر گرفته شده و  از اين لحاظ  از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد. 
وي با اشاره به راهبردهاي سازمان هواشناسي كشور در خصوص ارتقاء تكنولوژي و تجهيزات هواشناسي گفت : مي طلبد مسئولين استاني ضمن توجه به اين مسئله نسبت به تامين اعتبار لازم  همکاری های بيشتري داشته باشند.
آقاي مهندس ناطقي معاون برنامه و بودجه استان اصفهان با اعلام خرسندی از فعالیت های هواشناسی استان اصفهان و ارائه خدمات و اطلاع رسانی های بموقع در پیشگیری از مخاطرات مخصوصا" در فروردین ماه سال جاری قول مساعد داد که امسال در تخصیص اعبارات هواشناسی استان اصفهان مورد توجه ویژه سازمان مدیریت قرار گیرد.
در این جلسه همچنین درخصوص چالش هاي موجود در اداره كل و ادارات شهرستاني ، بودجه  جاري و طرح تملك و  پرداختي هاي كاركنان و تخصيص بودجه و راهكاري موجود بحث و تبادل نظر گردید.
آقاي مهندس ناطقي معاون برنامه و بودجه استان اصفهان در حاشیه دیدار با مهندس خورشیدی اداره كل هواشناسي استان اصفهان از مركز ب(ديتاسنتر) هواشناسي  بازديد نموده و از نزديك با روند كار آن  و نحوه فعاليت و رسالت هواشناسی استان اصفهان آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار