استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان اظهارداشت: مداحان باید الگوی عملی برای دیگران باشند و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل البیت (ع) باشند.
کد خبر: ۷۵۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 09 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه اعضای کانون مداحان استان اصفهان، اظهارداشت: مداحان باید مدال افتخار نوکری امام حسین (ع) را قدر بدانند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید بُعد مردمی بودن در مراسم های مذهبی حفظ شود، اظهارداشت: به دلیل مردمی بودن این مراسم ها، ۱۴۰۰ سال است که برگزار می شود و باید این بُعد برای همیشه حفظ شود.
عباس رضایی با بیان اینکه مواردی که از سوی مداحان تشریح می شود باید همراه با استنادات کافی باشد، افزود: مسائل دینی باید به صورت تخصصی پیگیری و مطرح شود.
رضایی ساده زیستی و دوری از تشریفات را یکی از مسائل مهم روز جامعه خواهند و افزود: ورود جوانان به حوزه های مختلف ضروری است و باید به آنان بها داده و ظرفیت های آن بکار گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه مداحان باید الگوی عملی برای دیگران باشند، افزود: باید با کنار گذاشتن هوای نفس برای استمرار راه امام حسین (ع) و اهل البیت تلاش کنیم.
استاندار اصفهان تاکید کرد: باید خلوص و تقوا را پیشه راه خود نماییم و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل البیت (ع) باشیم.
وی با اشاره به توزیع نذورات مردمی در هیأت مذهبی، اظهارداشت: مداحان باید بر رعایت مسائل بهداشتی در توزیع نذورات مردمی تاکید نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار