مخابرات اصفهان در  چند سال اخیر  رو به سایلنت رفته است و ترجیح میدهد به جای پاسخگویی به شبهات و گلایه ها  مردم از ضعیف بودن اینترنت و نبود خط دهی مبایل در بیشتر نقاط شهر اصفهان و کاهش تعداد آنتن های بی تی اس خود را از رسانه ها دور کند.
کد خبر: ۷۵۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 09 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،  با روی کار آمدن  مدیر مخابرات منطقه اصفهان شاهد برگزاری حتی یک نشست خبری و پاسخگوی آقای مدیر به نمایندگان مردم در رسانه ها نبودیم و این در حالی که  حتی پاسخگویی مشترکین پر دغدغه و گلایه مند از عدم آنتن دهی مناسب شبکه های مبایل و اینترنت ضعیف نیست و این امر از مدیری که خود بر مسند ارتباطاتت نشسته است قدری به دور از عقلانیت هست.
مخابرات اصفهان با وجودی که یکی از ارگان های مهم‌ و اثر گذار در روند توسعه هر جامعه هست و امروزه زندگی های مردم ناگزیر از پیوستن به فناوری اطلاعات و ارتباطاتت و آی تی هست اما نبود شبکه های ارتباطی قوی مبایل و ضعیف بودن آنتن دهی های شبکه های مبایل در بیشتر نقاط اصفهان باعث اخلال در زندگی و امور روزمره مردمانی شده که زندگی و کار آنها با اینترنت و مبایل گره خورده است.
مخابرات اصفهان علی رغم اینکه پاسخگوی حضوری به مراجعه کنندگان نیست و گاها مشترکین تلفن ثابت و همراه و اینترنت از عدم پاسخ مناسب و کامل کارشناسان گله مندند و تنها راه پاسخگویی را از طریق ۲۰۲۰ میداند که در مواقع قطعی و ضعف اینترنت خود این راه ارتباطی قطع است و پاسخگو نیست.
ضعف مخابرات در ارایه خدمات کیفی به مشترکین در حالی است که هر ماه مردم اصفهان بالاترین پرداختی را بخاطر بی کیفیت ترین خدمات به مخابرات ارائه میکنند.
مخابرات اصفهان  حتی در تصاحب شماره تلفن مالکین و فروختن دوباره آن با بالاترین قیمت در حالی اقدام میکند و سختگیرانه ترین روش های جریمه را برای مطالبات خود از مردم دارد که راه تشویقی برای مشترکین خوش حساب ندارد و اقدامی برای کیفی سازی خدمات خود ندارد .

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار