کاپیتان تیم فوتبال 90 ارومیه با قراردادی سه ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
کد خبر: ۷۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 09 June 2019

محمد زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه با یک قرارداد سه ساله به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوسته است اظهار کرد: علاوه بر سپاهان، از تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس نیز پیشنهاد بازی داده شده بود اما در نهایت سپاهان را انتخاب کردم.
محمد زینالی کاپیتان تیم فوتبال 90 ارومیه به سپاهان اصفهان پیوست

وی با اشاره به علل انتخاب تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ابتدا اینکه امیرقله‌نوعی یکی از مربیان بزرگ ایرانی بوده که در سپاهان حضور داشته و هر جوانی آرزوی شاگردی ایشان را دارد و بنابراین با توجه به اینکه ایشان نیز بسیار به دنبال جذب بنده بودند و شانس بازی در اصفهان برایم بیشتر است به سپاهان پیوستم.

کاپیتان تیم فوتبال 90 ارومیه تصریح کرد: علاوه بر آن، منظم‌ترین باشگاه کشور به معنای واقعی کلمه، سپاهان اصفهان بود و سهمیه آسیایی نیز دارد به همین سبب، این تیم را برای ادامه بازی خود انتخاب کردم.

وی افزود: همچنین آقای منوچهر نیک‌فر رئیس باشگاه سپاهان لطف خاصی نسبت به بنده داشته و بسیار پیگیر انتقال بنده به این تیم بود بنابراین با توجه به اینکه تیم اصفهانی را برای پیشرفت مناسب دیدم، این موضوع نیز در انتخاب بنده بی‌تاثیر نبود.

زینالی با اشاره به اینکه به بازی در خارج از کشور نیز فکر می‌کند گفت: بنده بیشتر به لیگ برتر انگلیس فکر می‌کنم اما تیم خاصی مدنظرم نیست چون احساس می‌کنم که لیگ انگلیس جای پیشرفت بسیاری داشته و بالاترین سطح فوتبال دنیا را نیز دارد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال 90 ارومیه اظهار کرد: علاوه بر لژیونر شدن و بازی در لیگ انگلستان، یکی از اهداف بزرگ ورزشی بنده حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان است.

وی در ادامه تصریح کرد: در پایان از یحیی بهاری مدیر تیم 90 ارومیه و تمام مسوولان این تیم تقدیر می‌کنم و اینکه یحیی بهاری نیز به عنوان پدر فوتبال استان، همواره پدرانه به فوتبال خدمت کرده و امیدوارم که روزی بتوانم زحمات ایشان را جبران کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار