مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: نباید در راستای جایگزینی یک مرکز دفن زباله ای که وضعیت نابسامانی دارد محیط زیست مجوز ساخت مرکزی را بدهد که از شرایط مطلوب را ندارد.
کد خبر: ۷۵۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 10 June 2019
فردین حکیمی با اشاره به اینکه به هیچ وجه اجازه راه اندازی مرکز دوم دفن زباله در کرج را نخواهیم داد،گفت: بنا نیست زمانیکه یک منطقه ای را در کرج آلوده کرده ایم برای توسعه این آلودگی در مکان دیگر مجوز ارائه دهیم.
حکیمی افزود: تمام هدف و تاکید ما بر این است که منطقه ای برای راه اندازی سایت جدید در راستای مدیریت زباله در نظر گرفته می شود محل دفن پسماندهای شهری نباشد. 
وی با اشاره به اینکه پیش بینی راه اندازی یک مرکز مدیریت زباله در کنار حلقه دره، اظهار داشت: در این سایت جدید باید از روش های نوین مدیریت پسماند استفاده شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: شهرداری کرج باید در اساس برنامه ای که در برنامه پنجم و ششم توسعه دارد باید از روش های نوین تولید کود، انرژی، برق و ... استفاده کند.
 فردین حکیمی در خاتمه گفت: نباید در راستای جایگزینی یک مرکز دفن زباله ای که وضعیت نابسامانی دارد محیط زیست مجوز ساخت مرکزی را بدهد که از شرایط مطلوب را ندارد.
شایان ذکر است طی روزهای اخیر مرکز مدیریت پسماند شهرداری کرج از راه اندازی مرکز دوم دفن زباله در این شهرستان خبر داد. 
برچسب ها: محیط زیست ، زباله ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار