مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد:
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  از ثبت 5 میلیون و975 هزار و چهار تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از 13 تا 17 خردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 10 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که پیش بینی شده بود میزان تردد در این ایام رشد 37 درصدی را ثبت کرد.

وی با بیان اینکه این تعطیلات آغاز سفرهای تابستانی را کلید زد، گفت: بیشترین حجم تردد در محورهای آزادراه اصفهان-زرین شهر و بالعکس،اصفهان-شهرضا و بالعکس، آزادراه کاشان-قم، آزادراه شاهین شهر- اصفهان و آزادراه نجف آباد- داران ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  با بیان اینکه برنامه ریزی برای مدیریت ترافیک در محورهای گردشگری استان اصفهان ضروری است، گفت:  در کمیسیون مدیریت اجرایی حمل ونقل ایمنی استان اصفهان پیشنهاداتی درباره راه ها، تاسیسات گردشگری، حضور پلیس و ... سایر مولفه های موثر بر یک سفر ایمن و با کیفیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از توسعه گردشگری ما نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای توسعه و تامین زیرساخت ها در محورهای گردشگری هستیم که بهبود وضعیت راه ها نیز در این دسته جای می گیرند.

حمل ونقل عمومی، انتخاب 143 هزار مسافر استان اصفهان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: از 13 تا 17 خردادماه  143 هزار و 388 مسافر،حمل ونقل عمومی را برای سفر خود انتخاب کردند.

خضری با بیان اینکه استان اصفهان در تعطیلات اخیر میزبان مسافران بسیاری زیادی از اقصی نقاط ایران بود، اظهار کرد: در این مدت 11 هزار و 376 سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای ایجاد آمادگی در ناوگان حمل ونقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری برگزار شده است، اضافه کرد: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی گشت های دروازه ای و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی  ومدیران فنی تشدید شده است.

خضری خاطرنشان کرد: امنیت ناوگان حمل ونقل عمومی به نسبت خودروهای شخصی در جایگاه بالاتری قراردارد و پیشنهاد ما استفاده مردم از ناوگان حمل ونقل عمومی به جای خودروهای شخصی است.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو به آمار تصادفات در تعطیلات اخیر اشاره کرد و گفت: دلیل عمده تصادفات رخ داده عدم توجه به جلو و عدم حرکت با سرعت مطمئنه گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار