رییس ستاد آزمون استان اصفهان گفت: در شهر اصفهان 33 هزار و 257 نفر داوطلب شرکت در آزمون رشد سال 98 وجود دارد که از این تعداد 18 هزار و 63 نفر داوطلب زن و 15 هزار و 194 نفر داوطلب مرد هستند.
کد خبر: ۷۵۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 10 June 2019
محمدرضا ایروانی با اشاره به اینکه آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 98 همزمان در سراسر کشور پنج شنبه23 و جمعه 24 خردادماه در هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پنج شنبه و یک نوبت صبح جمعه در 132 کد رشته برگزار خواهد شد.
 
افزود: همزمان با آزمون کنکور ارشد، المپیاد علمی متمرکز دانشجویی  مرحله نخست، بیست و چهارمین دوره آن برگزار می‌شود.
 
رییس ستاد آزمون استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان در مجموع 43هزار و 728 نفر داوطلب شرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 23هزار و 177 معادل 53 درصد داوطلب زن و 20هزار و 551 نفر معادل 47 درصد داوطلب مرد هستند.
 
ایروانی ادامه داد: این آزمون در 10حوزه  امتحانی در شهرهای اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر و گلپایگان در شش گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشکی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به آمار تعداد داوطلبان شهر اصفهان، افزود: در شهر اصفهان 33 هزار و 257 نفر داوطلب هستند که از این تعداد 18 هزار و  63 نفر داوطلب زن  و 15 هزار و 194 نفر داوطلب مرد هستند.
 
رییس ستاد آزمون استان اصفهان با بیان اینکه داوطلبان این آزمون در پنج حوزه امتحانی در دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان، پیام نور اصفهان، دانشگاه معارف قرآن و عترت و دانشگاه غیر انتفاعی شهید اشرفی اصفهان شرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: آمار داوطلبان امسال استان اصفهان نسبت به سال گذشته حدود 8هزار و 499 نفر معادل 16.27 درصد کاهش داشته است. 
 
وی ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون از امروز دوشبه 20خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تا آخر وقت چهارشنبه  داوطلبان فرصت پرینت کارت دارند.
 
ایروانی تصریح کرد: داوطلبانی که متقاضی دو کد رشته امتحانی هستند باید کارت هر دو آزمون را پرینت بگیرند. باجه رفع نقص نیز روزهای سه شنبه و چهارشنبه (21 و 22 خرداد) در ساختمان آموزش دانشگاه اصفهان (ستاد آزمون‌ها) فعال است.
 
وی با بیان اینکه شروع فرآیند آزمون‌ها برای نوبت صبح 7.30 و خاتمه 9.30 تا 12.30 بر اساس تنوع رشته‌ها است، اضافه کرد: شروع فرآیند آزمون های بعد ازظهر ساعت 2.30 بعد از ظهر و خاتمه آزمون در رشته‌های مختلف 4.30 تا 7.30 است.
 
رییس ستاد آزمون استان با بیان اینکه داوطلبان حتماً نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند، افزود: همراه داشتن شناسنامه عکس دار و کارت ملی  معتبر در زمان حضور در امتحان الزامی است. داوطلبان از به همراه داشتن هرگونه وسایل اضافی مانند تلفن همراه، ماشین حساب، کتابچه و... خودداری کنند.
 
ایروانی گفت: نتایج اولیه آزمون نیز اواسط تیرماه به صورت کارنامه اعلام می‌شود و داوطلبان باید انتخاب رشته کنند و نتایج نهایی دهه سوم شهریورماه اعلام می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار