در ‌بیش از  یک دهه اخیر با نزدیک شدن به هر انتخاباتی چه از انتخابات ریاست جمهوری تا انتخابات نمایندگان مجلس و اعضای شورا و غیره و گرفتن آرای مردم اصفهان شاهد مانور آمدن بر زاینده رود و بازگرداندن حیات به اصفهان با زندگی بخشیدن به زاینده رود بودیم و به نوعی این رگ حیات اصفهان به دم دست ترین ابزار قدرت برای افرادی شد که حاضر به چنگ زدن به هر وسیله تنها برای تصاحب قدرت شدند.
کد خبر: ۷۵۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 11 June 2019

تابناک اصفهان-عاطفه قلع ریز ، زاینده رود در حالی امروزه به یک ابزار در دست مطالبه کنندگان قدرت و حتی صاحبان قدرت مبدل شده است که بزرگترین رودخانه فلات مرکزی ایران و ۱۱۸ اثر طبیعی در فهرست میراث طبیعی ایران  است .
زاینده رود امروزه بیش از اینکه رگ حیات اصفهان باشد حیات بخش زندگی قدرتمردانی شده است که از هر ابزاری برای رسیدن به قدرت استفاده میکنند و چه موضوعی بهتر از زاینده رود برای مردم اصفهان و گاها مردم ایران که با چند طرح و برنامه سمبلیک و حتی اقداماتی سمبلیک تر نظر مثبت مردم این کلان شهر را در انتخابات از آن خود کنند.
زاینده رود که به پلی مبدل شده برای عبور خران صاحبان قدرت که به محض عبور خرشان از پل دیگر نه زنده رودی می شناسند نه مردمی که چشم انتظار  احیای شاهرگ حیاتشان هستند.
لازم است قدرتمندانی که با مشتی از وعده و وعیدهای آبکی حاصل از زاینده رود بر مسند قدرت نشستند سری بچرخانند و هر چند کوچک  پس از گرفتن مسند قدرت عرضه ارادتی بر زاینده رود کنند اما به واقع چرا باید اقدام عملی برای زنده رود این شاهرگ حیات زندگی مردم اصفهان کنند  وقتی بهترین فرصت و بهترین ابزار برای رسیدن به قدرت است چرا این چاله خشک اصفهان را به رود زیبایی مبدل کند که قدرت مانور را از خود بگیرند هر چند اصفهان امروز اصفهانی است که میتوانند با مانور بر بالاترین شاخص بیکاری اصفهان در کشور و یا رکود سنگین حاکم بر کارخانجات و بازار خرید و فروش و افزایش وحشتناک طلاق و خشونت و اعتیاد و افسردگی و انواع بیماری ها و غیره  مانور بیایند و بدانند رای را خواهند گرفت.
با نزدیک‌شدن به انتخابات نمایندگان مجلس شاهد پیگیری های مجدانه نمایندگان اصفهان بر طرح ها و برنامه های معوق زاینده رود هستیم.
اینبار هم با نزدیک شدن به انتخابات نمایندگان مجلس شاهد استفاده ابزاری نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از زاینده رود هستیم که مجدانه پیگیر طرح ها و برنامه های معوق زاینده رود هستند .
طرح هایی که سالهای سال است به خواب غفلت رفته  و شاهد عدم قدرت نمایندگان مردم اصفهان  در مجلس  در باز پس گیری حق مردم اصفهان و احقاق حقوق و مطالبات مردم اصفهان هستیم .

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار