شاهرخ کناری : طی دو هفته آینده واحد حقوقی بهزیستی استان و شهرداری یاسوج با هماهنگی دادگستری استان نسبت به شناسایی و معرفی کودکان کار به محاکم قضایی اقدام مقتضی بعمل آورند و گزارش کاری به این فرمانداری ارائه نمایند.
کد خبر: ۷۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱ 11 June 2019
ظهر روز دوشنبه بیستم خرداد ۹۸ جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست ، فرماندار بویراحمد ضمن خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه ، به بیان مطالبی پیرامون اهمیت و موارد مرتبط با جلسه پرداخت.
شاهرخ کناری با اشاره به لزوم سر و سامان دادن به وضعیت ناخوشایندی که کودکان کار و خیابانی برای سیمای شهر یاسوج بوجود آورده اند ، بیان کرد : لازم است واحد حقوقی ادارات بهزیستی و شهرداری یاسوج فعال و علیه کودکان کار خیابانی اعلام جرم کنند.
 
ضرب الاجل دوهفته ای فرماندار بویراحمد به بهزیستی و شهرداری یاسوج / استفاده از اهرم فشار بر علیه خانواده های کودکان خیابانی / محاکم قضایی در انتظار قانون شکنان

کناری افزود : همچنین بهزیستی استان نسبت به شناسایی وجمع آوری کودکان کار با هماهنگی نیروی انتظامی وشهرداری اقدام نماید .
وی ادامه داد : در بحث شناسایی وجمع آوری کودکان کار دنبال حرف و شعار نباشیم بلکه به فکر ایجاد راهکار و برون رفت از مشکلات باشیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت : در بحث بودجه اوقات فراغت کودکان کار اگر اداراتی مثل بهزیستی وشهرداری با کمبود بودجه و کمک مواجه شدند کمک وحمایت خواهیم کرد.
 
 ضرب الاجل دوهفته ای فرماندار بویراحمد به بهزیستی و شهرداری یاسوج / استفاده از اهرم فشار بر علیه خانواده های کودکان خیابانی / محاکم قضایی در انتظار قانون شکنان

کناری در ادامه افزود : در بحث حمایت تسهیلاتی از کودکان کار جهت برون رفت از مشکلات موانع بانکی و تسهیلاتی را مرتفع خواهیم کرد.
فرماندار بویراحمد خطاب به کمیته امداد بیان داشت : در صورت شناسایی کودکان کار و تذکر به خانواده های آنان در خصوص ارشاد فرزندانشان دربحث تکدی گری اگر با مقاومت خانواده هایشان مواجه شدید به عنوان اهرم فشار آن ها را از پوشش خارج کنید.
وی افزود : طی دو هفته آینده واحد حقوقی بهزیستی استان و شهرداری یاسوج با هماهنگی دادگستری استان نسبت به شناسایی و معرفی کودکان کار به محاکم قضایی اقدام مقتضی بعمل آورند و گزارش کاری به این فرمانداری ارائه نمایند.
فرماندار بویراحمد در پایان گفت : با توجه به اینکه شهر یاسوج از نظر مهاجرپذیری در کشور پنجم و از نظر اوردگاه آبی در ایران اول است باید از نظر وضعیت سیمای شهری و بحث حاشیه نشینی نگاه ویژه ای از منظر عمومی به آن انجام گیرد.
 
ضرب الاجل دوهفته ای فرماندار بویراحمد به بهزیستی و شهرداری یاسوج / استفاده از اهرم فشار بر علیه خانواده های کودکان خیابانی / محاکم قضایی در انتظار قانون شکنان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اخیرا برخی گزارشات در مورد کودکان کار و خیابانی و همچنین متکدیان شهر از این موضوع حکایت دارد که بسیاری از این افراد چندان فقیر هم نیستند و این کار آنان بیشتر به یک عادت تبدیل شده است ! ضمن اینکه این افراد علاوه بر بر هم زدن سیما و نظم شهر ، بر سر چهار راه ها و پشت چراغ قرمزهای راهنمایی و رانندگی ، مزاحمت های زیادی هم برای رانندگان بوجود می آورند و سر و سامان دادن به این وضعیت از جمله خواسته های عمومی مردم شهر یاسوج است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
باسلام اولا تشکرازدستورخوب فرماندارعزیز دوماای کاش درخصوص ماشینهای میوه فروش که اکثراایجادراه بندان میکنندهم چاره ای بیاندیشندبخصوص درفصل تابستان که شهریاسوج گردش پذیر است تاچهره شهر ازاین نظرهم مخدوش نباشد باآرزوی توفیق برای شما
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با تشکر یه فکری به حال گدا های خیابانی و جمع اوری انها بکنید بالاخص کولی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار