استاندار اصفهان گفت: بهار فعالیت فرمانداری ها، در انتخابات است که بایستی در همین راستا فرمانداران استان نهایت هماهنگی و همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا با وجود تضارب نظرات، استقلال آرا حفظ شود.
کد خبر: ۷۵۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 12 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست گردهمایی فرمانداران استان در شهرستان کاشان- شهر قمصر بیان کرد: باپیگیری‌های صورت گرفته می‌توان گفت که وزرا و مسئولان کشوری بامشکلات استان اصفهان آشنایی کامل دارند و باید مسائل مردم در چارچوب قانون و به صورت مشروع حل و فصل شود.

وی با اهمیت برشمردن حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، افزود: متاسفانه اغلب مطالبات مردم مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه انباشت سال‌های گذشته است که باید رفع این مشکلات در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هویت و بافت اصلی شهر‌هایی مثل قمصر، چادگان و فریدونشهر گردشگری و توریستی است، اما ساخت و ساز‌های متعدد در این مناطق باعث شده باغات و جاذبه‌های طبیعی آن در معرض نابودی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، اضافه کرد: بهار فعالیت فرمانداری ها، در انتخابات است که بایستی در همین راستا فرمانداران استان نهایت هماهنگی و همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا با وجود تضارب نظرات، استقلال آرا حفظ شود.

رضایی خاطرنشان کرد: بایستی کار و تلاش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم تا در جهت رضای خدا و سیاست‌های کلی نظام و دولت تدبیر و امید مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار