پیمان ترکمانه با تأکید بر استقبال مردم همدان از طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان، گفت: ۳ هزار و ۶۰۸ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از ۴ هزار و ۳۳۹ کودک مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را پذیرفتند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۶ کودک طرح اکرام ایتام و یک‌هزار ۸۳۳ کودک مربوط به طرح محسنین بوده است.
کد خبر: ۷۵۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 12 June 2019
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۶۰۸ حامی به خیل حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان همدان پیوستند.

به گزارش تسنیم، ترکمانه اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشن رمضان، مراسم لیالی قدر و برپایی پایگاه ثبت‌نام حمایت از کودکان ایتام و محسنین در سطح استان ۳ هزار و ۶۰۸ نفر از نیکوکاران در استان در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کردند. 

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۸ نیکوکار در استان حمایت ۴ هزار و ۳۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را به عهده گرفتند، افزود: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیاز‌های ضروری زندگی ایتام و فرزندان محسنین رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تأکید بر استقبال مردم همدان از طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان، گفت: ۳ هزار و ۶۰۸ نیکوکار با مراجعه به پایگاه‌های این نهاد حمایت از ۴ هزار و ۳۳۹ کودک مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را پذیرفتند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۶ کودک طرح اکرام ایتام و یک‌هزار ۸۳۳ کودک مربوط به طرح محسنین بوده است.

ترکمانه بیان کرد: سرانه دریافتی هر کودک یتیم از طرف حامیان ۳۴۰ هزار تومان و سرانه طرح محسنین ۱۸۷ هزار تومان است.

وی عنوان کرد: متقاضیان طرح اکرام می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و یا از طریق سایت www.Emdad.ir نسبت به پذیرش و حمایت مادی از کودکان یتیم در طرح اکرام و کودکان نیازمند با سرپرست بیمار و ناتوان در طرح محسنین شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار