فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی هستیم،خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد.
کد خبر: ۷۵۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ 14 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از بویرخبر؛  جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان استان ،با حضور فرمانده سپاه فتح ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویر احمد و  جمعی از فرماندهان آن مجموعه و مدیران برخی از ادارات شهرستان در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان ضمن گرامی داشت ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب، گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان،مخاطب قرار گیرند و نقش و مسوولیت مردان فراموش شود بلکه باید عفاف و حجاب به امری که به هردو جنسیت زن و مرد مربوط میشود،تلفی شود.
 
 
 
سرهنگ  خرم دل بیان کرد: ما باید مواظب و هوشیار و پای کار بوده تا دشمنان اسلام که تا کنون با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی علیه ایران اسلامی برخاسته اند و سعی در متلاشی  کردن بنیان خانواده ها دارند به خواسته خود دست پیدا نکنند.
 
وی با اشاره به شیعه نشین بودن و عقبه فرهنگی خوب این استان وضعیت حجاب را در یاسوج بحرانی دانست و افزود : این که یک یا چند دستگاه متولی امر شوند بی فایده است ما باید با وحدت و همدلی در این خصوص اقدامات و عملیات خداپسندانه انجام دهیم.
 
 

سرهنگ حمید خرمدل با بیان اینکه شهر یاسوج شهری توریست پذیر و مسافر پذیر است،ادامه داد:مسولین مربوطه باید در این مکانها برنامه های فرهنگی بیشتری اجرا کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی هستیم،خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح نیز بر لزوم تکریم حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود:برخورد نرم و هوشمندانه با بدحجابی در جامعه از ضروریات جامعه است و با توجه به تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی حفظ حجاب باید در جامعه تقویت شود.

در پایان جلسه وظایف دستگاهای حاضر در جلسه در هفته عفاف و حجاب در اختیار مدیران قرار گرفت وسرهنگ خرم دل از برگزاری دومین جلسه عفاف و حجاب در هفته آینده خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار