قربانعلی الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: با ارسال نامه‌ای به استاندار گیلان خواهان تعیبن تکلیف مالکیت باشگاه‌های سپیدرود و ملوان شدیم.
کد خبر: ۷۵۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 16 June 2019

 از استاندار گیلان خواستیم به وضعیت مالکیت سپیدرود رسیدگی کند/ بیات تیم را طوری گرفت که نمی‌شود واگذارش کرد

تابناک / قربانعلی الماسخاله در مورد وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت، اظهار داشت: ما به راحتی تیم را پس نمی‌گیریم و برای این که استعفا را بپذیریم شرط داریم.

وی ادامه داد: بیات به شکلی تیم را گرفت که حالا نمی‌شود آن را به فرد دیگری واگذار کرد. او مقداری بدهی را قبول کرد که حالا مشکل ساز شده است. از این رو باید با وی و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صحبت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در پاسخ به این سوال که چرا در زمان واگذاری امتیاز به بیات مانع از پذیرش بدهی نشده است، گفت: به من هیچ اطلاعی نداده بودند. علی کریمی برای انتقال امتیاز با اداره کل در ارتباط بود. هر چند اداره کل هم می‌گوید بیات خودش با کریمی مذاکره کرد و در نهایت توافقش را به اداره کل نشان داد و آنها هم امضا کردند.

الماسخاله در پایان خاطرنشان کرد: ما نامه‌ای برای استاندار گیلان تنظیم و ارسال کردیم و در آن نامه وضعیت تیم‌های فوتبال را توضیح دادیم. از مشکلات مالی تا عدم مالک حقیقی برای برخی تیم‌های پر طرفدار را تشریح کردیم. در نهایت از استاندار خواستیم در هم اندیشی با نمایندگان استان به وضعیت این تیم‌ها رسیدگی کند. خصوصا در مورد تیم‌های فوتبال داماش، ملوان و سپیدرود. از آنها خواستیم زودتر مالکی را مشخص کنند تا بتوانند کار مدیریتی انجام دهند. پیدا کردن مالک برای این تیم‌ها کار من نیست چرا که شناختی از صنعتگران و تجار استان ندارم. در این موارد کمک خواستیم و امیدواریم استاندار گیلان به ما کمک کند.

 

منبع: میزان
برچسب ها: سپیدرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار