سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری یادواره شهدای ترور در این استان با سخنرانی سردار نعمان غلامی معاون هماهنگی کننده بسیج مستضعفین کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 18 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: این آیین یکشنبه ۹ تیرماه در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۶ لغایت ۱۲ تیرماه از سوی مقام معظم رهبری بعنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه های ویژه ای از جمله یادواره شهدای ترور در این استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های شاخص این هفته برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر و گرامیداشت یادو خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ یار صدیق نظام جمهوری اسلامی بوده که همزمان با سراسر کشور در سطح مناطق مختلف استان در روز جمعه هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی پور اظهار کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در واقع فرصتی برای نمایاندن چهره واقعی و ضد بشری نظام استکباری به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام: برپایی نمایشگاههای مختلف عکس و کاریکاتور، میزگردها و نشست های تبیینی ویژه حقوق بشر و دیدار با خانواده شهدا را از جمله برنامه های پیش بینی شده بمنظور بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این استان برشمرد.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون نحوه برگزاری برنامه های ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بحث و تبادل نظر کردند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار