استاندار کرمانشاه در بازدید از پتروشیمی اوره آمونیاک، شرکت‌های پتروشیمی را پرچمدار مبارزه با تحریم‌های ظالمانه دانست.
کد خبر: ۷۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 19 June 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه، در راستای تحقق شعار رونق تولید؛ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به همراه مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان از مجتمع پتروشیمی کرمانشاه بازدید نمودند و همچنین از روند اجرایی فاز ۲ این واحد تولیدی باخبر شد.

استاندار کرمانشاه در جلسه مدیران این واحد صنعتی ضمن اشاره به نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید؛ شرکت‌های پتروشیمی را پرچم‌داران مبارزه با تحریم‌های ظالمانه عنوان نمود و گفت:تأکید بر تولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین راه مبارزه با تحریم‌هاست.

مهندس بازوند در ادامه استفاده از حمل و نقل ریلی برای انتقال بخشی از تولیدات استان ضروری دانست و افزود: پتروشیمی هم می‌تواند از این بخش نیز علاوه بر این که بر اساس توجیهات فنی مسئولین شرکت؛ حمل و نقل جاده‌ای برای پتروشیمی به صرفه است، استفاده نماید.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید به دنبال این هستیم که دغدغه‌های ناشی از تولید را کاهش دهیم

مهندس دارابی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت نقطه به نقطه رصد می‌شود گفت:این بازدید‌ها نیز در راستای بررسی میدانی مشکلات واحد‌های تولیدی بوده که به صورت هفتگی در حال انجام است.

رئیس سازمان صمت استان در ادامه بر رفع موانع تولید واحد‌های پتروشیمی تاکید کرد و افزود: واحد‌های پتروشیمی در استان سهم قابل توجهی از اشتغال صنعتی را به خود اختصاص داده اند بنابراین باید به طور ویژه از آن‌ها حمایت کنیم.

در ادامه جلسه مدیران شرکت‌های پتروشیمی مشکلات خود را عنوان کردند که از مهم‌ترین آن می‌توان به مسایل و مباحث ارزی، انتقال گاز به پروژه فاز ۲ و آلودگی هوا که باعث خسارت‌های زیادی به این مجموعه وارد نموده؛ اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار