وزیر نیرو گفت: ۲۰۷ پروژه در استان اصفهان توسط شرکت های وزارت نیرو اجرامی شود که اعتبار این طرح ها بالغ بر 8700میلیارد تومان است.
کد خبر: ۷۵۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 19 June 2019

به گزارش تابناک، رضا اردکانیان در آيين كلنگ زني فاز اول عملیات اجرايي مجتمع ۱۹ روستایی برزاوند اردستان، اظهار كرد: با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان این طرح هرچه زودتر به بهره برداری می رسد و اهالی این منطقه از نعمت آب شرب شیرین بهره مند می شوند.

وي افزود: جمعا حدود ۲۰۷ پروژه در استان اصفهان توسط شرکت های وزارت نیرو با اعتبار بالغ بر 8700 میلیارد تومان در حال اجرا است. به طور متوسط پیشرفت پروژه های وزارت نیرو در استان اصفهان حدود ۶۳درصد است که تعداد قابل توجهی از این طرح ها تا پایان دولت دوازدهم به ثمر می رسد.

وي با بيان اينكه صبوری و استقامت مردم منطقه اردستان قابل تحسین است، افزود: بهانه این سفر کلنگ زنی و افتتاح طرح مهم و موثر آبرسانی به ۱۹ روستای منطقه اردستان است. طی این دو روز در مناطق مختلف استان اصفهان ٨ پروژه در بخش آب با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. تعداد ۲ پروژه در حوزه برق عملیات اجرایی آن آغاز می شود. امیدواریم در دو سال باقی مانده منابع لازم را برای به اتمام رساندن این پروژه ها داشته باشيم.

وزیر نیرو با بيان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید هر هفته به ۳۰ روستای کشور آب رسانی شده است، اضافه کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بسیاری از روستاهای کشور دارای شبکه آبرسانی شده اند و این اقدام در دو سال باقی مانده سرعت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه موضوع تامین آب برای بخش صنعتی یکی از اهداف اصلی وزارت نیرو در سال جاری است، گفت: موضوعاتی که مورد تاکید نماینده مردم اردستان است و در مجلس مطرح شد با دقت بررسی خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اصفهان ، وزیر نیرو ، آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار