مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح "با مهرتا مهر" با هدف جمع‌آوری کتاب ، اسباب بازی و لوازم التحریر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 19 June 2019

برگزاری طرح با مهر تا مهر در قزوین برگزار

به گزارش تابناک قزوین؛ طرح "با مهر تا مهر" از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب ، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده برگزار می شود و کتابفروشی های سراسر کشور نیز می توانند با ثبت نام از طریق سایت این جمعیت www.rcs.ir در این طرح مشارکت کنند.

دکترحسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با طرح "با مهر تا مهر" اظهار داشت: این طرح با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن تصویرگران، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، باغ کتاب شهرداری تهران، انجمن اسباب بازی، انجمن تصویرگران، موسسه خانه کتاب و مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در روزهای 30 و 31 خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم برای مشارکت در این طرح می توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیروهای مستقر در کتابفروشی های مشارکت کننده قرار دهند.

آصفی با بیان اینکه این طرح با هدف کاهش آلام هموطنان در مناطق سیل زده کشور انجام خواهد شد اظهار داشت: وظیفه انسانی ماست که توجه به کودکان در گرفتاری های روزمره خانواده های آسیب دیده فراموش نشود و خواسته های آنان از فهرست نیازها حذف نگردد.

وی افزود: بازی و شادی و استفاده از امکانات آموزشی پس از هفته ها رنج حق این کودکان است و کوچکترین وظیفه اخلاقی ما در جمعیت هلال احمر کمک به دستیابی به این حقوق است.

آصفی اشاره کرد: با توجه به اینکه شروع اجرای این طرح در روز 30 خرداد ماه می باشد از کلیه مردم فرهیخته و شریف استان دعوت میشود که همانند گذشته مشارکتی فعال و پرشور داشته باشند تا از این راه مرهمی بر زخمهای کودکان آسیب دیده ناشی از سیل بگذاریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: افراد متقاضی در استان قزوین می توانند با مراجعه به فرم ثبت نام در سایت جمعیت هلال احمر در طرح ملی "با مهر تا مهر" شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار