سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان: 
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان  گفت: در حال حاضر ۷ و نیم میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی روستایی کوهستان بهارستان نایین هزینه شده است که برای تکمیل آن به ۱۵ میلیارد تومان پول نیاز است.
کد خبر: ۷۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 20 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، هاشم امینی در مراسم بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی به 24 روستای شهرستان نایین با عنوان مجتمع آبرسانی روستایی کوهستان بهارستان  اطهار داشت: این طرح با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار برای بیش از 5000 نفر از اهالی روستاهای این شهرستان اجرا می شود.
وی در خصوص مشخصات کلی این طرح آبرسانی اظهار داشت: برای اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرح، 56 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب با لوله های چدن نشکن، فولادی و پلی اتیلن، 4 باب مخزن ذخیره بتنی با مجموع ظرفیت 2000 مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ آب و یک باب آب شیرین کن احداث خواهد شد.  
وی اعتبار هزینه شده در فاز اول این طرح را 75 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود بالغ بر 150 میلیارد ریال دیگر برای اتمام طرح مورد نیاز خواهد بود. 
امینی ابراز امیدواری کرد:  با تامین اعتبار مورد نیاز و تلاش بی وقفه خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب روستایی، این طرح در آینده نزدیک به بهره برداری کامل برسد.
وی افزود:  تاکنون یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی و 2 کیلومتر خط انتقال آب اجرا شده است.
وی ادامه داد: ابرسانی به 52 روستای لای سیاه نایین نیز در دستور کار قرار دارد  وتا کنون به حدود 20 روستا در منطقه لای سیاه نایین از اب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند .
وی با اشاره به تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه ابرسانی مجتمع لای سیاه نایین گفت:با تخصیص بودجه در سال ۹٨ به این پروژه ،امید می رود در سال اینده شاهد بهره برداری از ابرسانی به مجتمع لای سیاه باشیم
هاشم امینی  بیان داشت:  با اجرای خط دوم انتقال اب به نایین تمام ساکنان شهری وروستایی نایین از اب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند اظهار داشت: با اجرا شدن خط دوم انتقال اب به نایین ، دسترسی پایدار مردم این منطقه کویری به اب شرب مهیا می شود.

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار