رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
قاضی القضات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : یکی از اقدامات مورد تاکید ما طی بیش از ۴ سال حضور در کهگیلویه و بویراحمد ، توجه به سلامت درون سازمانی بوده است که در این رابطه با هیچ کس تعارف نداشته ایم.
کد خبر: ۷۵۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 22 June 2019
نشست خبری رئیس و اعضایرشورای قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس دادگستری ، دادستان مرکز استان و برخی مدیران دستگاه های تابعه دادگستری برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام مزارعی گفت : خوشبختانه مجموعه همکاران ما در دستگاه قضائی استان عملکرد خوب و جهادی داشته اند.
حجت الاسلام مزارعی افزود : تاکنون ۱۹۷ هزار پرونده قضایی وارد دادگستری استان شده است که تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار از این پرونده ها رای نهایی صادر و مختومه شده است . البته ۲ هزار پرونده مختومه اعلام نشده دلایلی مانند تصادفی بودن پرونده دارد که تا اعلام نظریه کارشناسان امکان بستن پرونده وجود ندارد و یا پرونده سرقت است که نمی توان رای به مختومه دادن پرونده داد.
 
با هیچکس تعارف نداریم حتی همکاران قضایی / انفصال از خدمت ۴ قاضی متخلف
 
مزارعی گفت : انصافا کارکنان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، بسیار جهادی پای کار بوده اند و عمل کرده اند.
قاضی القضات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : یکی از اقدامات مورد تاکید ما طی بیش از ۴ سال حضور در کهگیلویه و بویراحمد ، توجه به سلامت درون سازمانی بوده است که در این رابطه با هیچ کس تعارف نداشته ایم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، ادامه داد : طی ۴ سال خدمت در این استان تاکنون ۴ قاضی متخلف از خدمت منفصل شده اند ، ۱۰ نفر از پرسنل و کارمندان از کار منفصل شده اند ضمن اینکه ۴۰ نفر هم متناسب با جرم ارتکابی ، مجازات شده اند.
مزارعی افزود : در برخورد با کسانی که تخلف انجام داده اند ، مراحل تذکر شفاهی ، احضار و نهایتا معرفی به مرکز را در دستور کار داشته ایم.
وی گفت : در خصوص سلامت درون سازمانی نظارت خوبی از طرف دستگاه قضائی استان بر همه مجموعه قضایی استان ، حتی ادارات کل تابعه هم با جدیت تمام صورت گرفته و می گیرد.
مزارعی افزود : البته من ادعای نبود مشکل و تخلف در مجموعه را ندارم و عهد بسته ام پیش خودم و خدایم که سخن گزاف نگویم اما اعتقاد دارم کارکنان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از سالم ترین مجموعه های قضایی هستند. ضمن اینکه منکر ورود ایراد نمی شوم ، بی شک ایراد وجود دارد ، اما برخورد کرده ایم و خواهیم کرد و تعدادی از پرونده ها هم در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار