فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر مصمم بودن نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال جاری ۱۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است و با بیش از ۲۰ باند توزیع نیز برخورد شد.
کد خبر: ۷۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 24 June 2019

به گزارش تابناک، سردار مهدی معصوم بیگی در آئین افتتاحیه برنامه های  هفته مبارزه با مواد مخدر کنگره شصتی‌ها که با محوریت ترک و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد ، اظهار کرد: جای توقف در بلای خانمان سوز اعتیاد نیست و این امر اهمیت پیشگیری در اعتیاد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت امر پیشگیری در اعتیاد افزود: در امر اعتیاد برای نیروی انتظامی مهم پیشگیری است و هر مقدار در پیشگیری موفق عمل شود به همان مقدار جامعه پاک می‌ماند و باید تاکید بیشتری در این امر شود زیرا تا زمانی که نتوان تقاضا را کم کرد آمار عرضه افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  با اشاره به مراحل بعدی در ترک اعتیاد عنوان کرد: اگر کسی به هر دلیل از گام پیشگیری عبور کرد مرحله بعدی نجات است و گام سوم مبارزه است.

وی با تاکید بر مصمم بودن نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در سال جاری ۱۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر به کمک نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است و با بیش از ۲۰ باند توزیع نیز برخورد شد و بیش از ۱۲۴ نفر سوداگر مرگ نیز برخورد شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه یک شخص معتاد با ترک توانایی برگشت به جامعه را دارد، اظهار کرد: در گذشته گله‌ای که ترک کنندگان مواد مخدر داشتند عدم پذیرش آنها توسط جامعه بود اما امروزه این افراد بخشی از جامعه هستند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار