امام جمعه اصفهان تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خواستار استقلال مالی قوه قضائیه شد.
کد خبر: ۷۵۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 24 June 2019

یه گزارش تابناک، آیت الله طباطبایی در دیدار مدیرکل دادگستری استان اصفهان، دادستان و اعضاء شورای معاونان دادگستری استان و رؤسای سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان اصفهان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: وابستگی بودجه قوه قضائیه به دولت غلط است و لازم است تا حداقل قسمتی از این بودجه به صورت مستقل به این دستگاه اختصاص یابد. 
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اعلام رضایت از عملکرد قوه قضائیه در اصفهان افزود: براساس منویات امام و رهبری زندان اصفهان به سمت دانشگاه شدن و محلی برای اصلاح زندانیان حرکت کرده و از ظرفیت خیران برای بهبود وضعیت آنان استفاده شده است.
امام جمعه اصفهان با انتقاد از به زندان افتادن آقایان به دلیل ناتوانی برای پرداخت مهریه گفت: بهتر است راهکاری برای پیشگیری از این موضوع فراهم کرد و برای مثال قوانینی برای پرداخت مهریه در ابتدای ازدواج براساس توان مرد تعیین شود تا میزان ورودی به زندان نیز به مرور کاهش یابد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه 700 قاضی در حال فعالیت هستند، گفت: پارسال یک میلیون پرونده رسیدگی شده است که در اصل، 500 هزار پرونده ثبت اولیه انجام شده و وارد دادگستری شده است و بقیه، ثبت های مکرری است که برای پرونده ها صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار