مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در حال حاضر از نظر اقتصادی واکس نیز به صرفه و اقتصادی نیست که بخواهند آن را جایگزین شکلات کنند.
کد خبر: ۷۵۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 25 June 2019

به گزارش تابناک، چند روزی است که خبری مبتنی بر استفاده از واکس در تهیه دونات ها در اصفهان منتشر شد. این اخبار اگر چه در فضای مجازی بود و هیچ منبع معتبری آن را تایید نکرد اما باعث موجی از نگرانی در میان خانواده ها شد. به همین منظور مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در این مورد توضیح داد.

به گفته حسین صفاری، مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان  "10 درصد دونات‎هایی که تعدادی از مغازه‌ها و سوپر مارکت‎ها عرضه می‌کند، در واحدهای صنفی زیرزمینی و غیرمجاز تولید می‌شود"، امااظهار نظر در خصوص واکسی بودن دونات‌ها کارشناسی شده نبوده است و این اظهارات نه در حیطه وظایف فرد مطرح کننده بوده و نه این فرد می‌توانسته اظهارنظر کارشناسی کند.

وی افزود: نمونه‌برداری و آزمایش حیطه وظایف دانشگاه علوم پزشکی است و همه این اتفاقات و اظهارات غیرقانونی و خلاف قانون بوده است. 
 
صفاری تاکید کرد: در حال حاضر از نظر اقتصادی واکس نیز به صرفه و اقتصادی نیست که بخواهند آن را جایگزین شکلات کنند. بوی واکس کفش با بوی شکلات کاملا متفاوت است و استفاده از واکس در دونات شکلاتی تکذیب می شود.
 
برچسب ها: اصفهان ، واکس ، دونات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
به جهنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار