امام جمعه اراک:
 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حقوق بشر آمریکایی در یمن، سوریه، فلسطین و بحرین برای ملت جهان قابل مشاهده است.
کد خبر: ۷۵۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 28 June 2019

حقوق بشر آمریکایی در یمن سوریه و فلسطین برای ملت جهان قابل مشاهده است

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی روز جمعه اراک افزود: ملت جهان حقوق بشر آمریکایی را در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی با ۳۰۰ مسافر در خلیج فارس و دادن جایزه به افسری که این جنایت را انجام داده مشاهده کرده و اکنون نیز در به خاک و خون کشیدن زنان و بچه‌های برخی کشور‌های منطقه قابل مشاهده است.

امام جمعه اراک با یادآوری تحریم رهبر انقلاب و وزیر خارجه کشور توسط آمریکا افزود: تحریم رهبر معظم انقلاب و وزیر امور خارجه توسط رئیس جمهور این کشور برای پیروزی در انتخابات انجام شده است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه و رهبر معظم انقلاب توسط آمریکا نتیجه سردرگمی رهبران این کشور است.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری با تمام وجود احساس کرده‌اند که یک راه جز مقاومت و پایداری در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان وجود نداشته و با الگو گیری از شهدای کربلا و ائمه اطهار در این برهه از زمان نیز پیروز می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک این هفته به مسئولان، قضات و کارکنان این دستگاه افزود: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان قوه قضائیه برای این قوه کارگشا است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسئولان قوه قضائیه باید از تلاش‌ها و زحمات ۴۰ سال گذشته و بهره گیری از ظرفیت‌های قضات، در گام دوم برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: نظم و امنیت آرامش و آسایش را برای همگان به همراه داشته و مردم نیز ایران اسلامی نیز باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی و قوه قضائیه در برقرار نظم و امنیت داشته باشند.

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران اسلامی با ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباید اجازه دهند عده‌ای تحت تأثیر سلطنت طلب‌ها و دشمنان قرار گیرند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حجاب امروزه در جامعه اسلامی بحث شخصی نبوده بلکه صیانت از نظام اسلامی و آبروی اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با انجام توطئه‌ها و دشمنی‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند حجاب و پرچم قداست خانواده و عزت جامعه را زیر سوال برده و مسئله حجاب را در کشور کمرنگ کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: برخورد‌ها نیز در این زمینه باید حکیمانه باشد تا به ابزار دست دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل نشود.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر افزود: ۷۳ نفر از شهدای هفتم تیر و آیت الله بهشتی از سرمایه‌ها و افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران بودند که به دست منافقان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهادت ۱۷ هزار نفر در طول انقلاب اسلامی به دست منافقین جنایت کوچکی نبوده و این جنایت‌ها تا همیشه بر پیشانی آمریکا و اسرائیل باقی خواهد ماند.

نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار