با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان،تیم‌‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان فعلا نمی‌توانند قرارداد بازیکنان و مربیان جدید خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۷۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 01 July 2019

با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ صورت گرفته به هیات‌های فوتبال استان‌ها در سراسر کشور 14 باشگاه لیگ برتری به همراه 49 باشگاه از دسته های اول، دوم و سوم همچنین شش باشگاه لیگ برتر فوتسال تا پیش از تسویه بدهی های قطعی خود در این کمیته حق ثبت قرارداد در فصل نقل و انتقالات را نخواهند داشت.

بر اساس ابلاغ صورت گرفته ثبت هرگونه قرارداد استخدام بازیکن ، کادر فنی، کادر پزشکی پیش از تسویه کامل دیون باشگاه و اعلام گواهی توسط کمیته وضعیت امکان پذیر نخواهد بود.

در لیست اعلام شده از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، نام 13 تیم خوزستانی در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال دیده می‌شود. در این بین نیز تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان نیز سه تیم لیگ برتری خوزستان هستند که تا زمانی که بدهی بازیکنان یا مربیان سابق خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند قراردادهای جدید خود را ثبت کنند.

همچنین در این لیست نام تیم‌های استقلال خوزستان، شهرداری ماهشهر، کارون اروند خرمشهر، استقلال اهواز، فولادنوین، ملی‌حفاری، پتروکیان شوشتر، شاهین اهواز و یادآوران شلمچه خرمشهر به چشم می‌خورد. البته تیم‌های شاهین اهواز و یادآوران شلمچه خرمشهر تیم‌های منحل شده‌ هستند که به ترتیب دارای چهار و دو پرونده‌اند.

در فهرست باشگاه‌های بدهکار در لیگ‌های فوتسال نیز نام استقلال نوین ماهشهر دیده می‌‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار