سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: زمان آغاز تمرینات را به تمام بازیکنان اطلاع‌رسانی کردیم و تمام بازیکنانی که با ما قرارداد داشتند موظف بودند سر تمرینات حاضر شوند نه اینکه بازیکنی اصلاً سر تمرین حاضر نشود.
کد خبر: ۷۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 01 July 2019

 به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به بضاعت‌های موجود، حمایت‌های باشگاه و درایت سرمربی توانستیم تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کنیم، اظهار کرد: همین رویه تا مرتفع شدن نیازهای‌مان در دیگر پُست‌ها ادامه خواهد داشت و هیچ جای نگرانی و اضطرابی برای هواداران وجود ندارد.

وی افزود: تمام عزم و همت مدیریت جدید در مدت کوتاهی که آغاز به کار کرده است، جزم است تا بتوانیم تیم آبرومند و قدرتمندی را برای لیگ نوزدهم وارد میدان کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه از کلیه هواداران انتظار داریم به برخی حواشی و شایعات توجهی نداشته باشند، تأکید کرد: از تمام ظرفیت خود برای سربلندی نساجی استفاده می‌کنیم و در این مسیر از آبرو و اعتبارمان هزینه خواهیم کرد و مطمئناً هیچ کوتاهی از ما سر نمی‌زند.

کوچک‌زاده با یادآوری اینکه «یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که امسال به وقوع پیوست، توجه چشمگیر به بازیکنان جوان است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید تعداد زیادی از این بازیکنان در کنار بزرگسالان به تمرین می‌پردازند»، اضافه کرد: مدیریت جدید در تلاش است مجوز آکادمی را اخذ کند تا برای تعداد زیادی از بازیکنان جوان کارت بازی صادر شود. قطعاً توجه و اعتماد به این سرمایه‌ها، پشیمانی ندارد. در تمرینات چندروز‌ه‌ای که در تهران داشتیم، نمایش خوبی از این بچه‌ها دیدیم. باور بفرمایید بسیاری از اینها از بازیکنان چند میلیاردی و نامدار حاضر در لیگ برتر سرتر هستند، اما نیاز به کمی توجه و میدان دارند.

وی ادامه داد: هواداران عزیز نباید نسبت به این رویه خرده بگیرند و باید مثل کوه پشت این بچه‌ها باشند و از آنها حمایت کنند.

سرپرست تیم فوتبال نساجی درباره سه بازیکنی که از سپاهان به نساجی پیوستند، ضمن تشکر از مجموعه این باشگاه و شخص قلعه‌نویی عنوان کرد: جالب است بدانید این سه بازیکن، بازیکنان مورد نیازی بودند که با کمترین قیمت و بدون هیچ واسطه‌ای به نساجی پیوستند، در حالی که مذاکره با بسیاری از بازیکنان لیگ برتر با حضور مدیربرنامه‌های‌شان انجام می‌گیرد. این بازیکنان یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌های‌شان را برای حضور در نساجی جو استادیوم وطنی و هواداران پرشور نساجی اعلام کردند.

کوچک‌زاده راجع به بازیکنانی که گفته بود در بند قراردادشان نوشته بودند با رفتن نکونام، آنها هم می‌توانند فسخ کنند، خاطرنشان کرد: هواداران باید بدانند این بند، به خواست شخصی بازیکنان در قرارداد آورده شد و ربطی به نکونام ندارد. مدیران وقت هنگام بستن قرارداد نباید راضی به قرار دادن چنین بندهای نامتعارفی می‌شدند. احترام جواد نکونام بر همه هواداران نساجی واجب است و در واقع اگر دانش و درایت نکونام نبود، نساجی امروز در این جایگاه قرار نداشت.

وی با اعلام اینکه رقابت با تیم‌های دولتی و صنعتی که هزینه‌های گزاف چندین میلیاردی برای جذب بازیکنان می‌کنند، سخت است، بیان کرد: باشگاه نساجی سال‌هاست با تکیه بر توان بخش خصوصی و دست‌به‌دست شدن توسط سرمایه‌گذاران روی پای خود ایستاده است. هواداران بیشتر از همه باید این مسئله را درک کنند و همدل با این عزیزان باشند. با این حال با چنین اوضاع نابسمانی در نقل‌وانتقالات که با قیمت‌های نجومی مواجهیم و هیچ متولی یا مرجعی برای جلوگیری از این وضعیت وجود ندارد، اما مدیریت باشگاه تمام توان خود را برای حفظ آبروی نساجی به‌کار بسته است.

سرپرست تیم نساجی مازندران در پایان گفت: ما زمان آغاز تمرینات را به همه بازیکنان اطلاع‌رسانی کردیم و همه بازیکنانی که با ما قرارداد داشتند موظف بودند بر سر تمرینات حاضر شوند تا مورد بررسی سرمربی جدید قرار بگیرند نه اینکه بازیکنی اصلاً سر تمرین حاضر نشود و به‌جای خود، مدیر برنامه‌اش را برای مذاکره با باشگاه بفرستد. با کسی تعارف نداریم و احترامات باید متقابل باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار