سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون بونکر سیمان به دیواره باغ سفارت روسیه طی روز گذشته(جمعه) گفت: عملیات انتقال بخشی از قطعات این کامیون از داخل باغ سفارت روسیه پایان یافت.
کد خبر: ۷۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 06 July 2019

 

به گزارش تابناک تهران، سید جلال ملکی روز شنبه توضیح داد: حادثه تصادف و برخورد یک دستگاه کامیون بونکر سیمان حوالی ساعت ۵ صبح روز جمعه به سامانه ۱۲۵ اعلام و تیم های آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که به دلیل شدت برخورد یک دستگاه کامیون بونکر سیمان با دیواره باغ سفارت روسیه در الهیه پایتخت قطعات مخلوط کن و مخزن آب کامیون به داخل محوطه باغ سفارت روسیه افتاده که برای انتقال این قطعات به حضور جرثقیل سنگین ۱۳۰ تنی آتش نشانی نیاز بود.

ملکی ادامه داد: باتوجه به تردد زیاد وسایل نقلیه در آن منطقه با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری منطقه یک عملیات انتقال پس از چند ساعت در ساعت ۳ بامداد امروز پایان یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: در ادامه این قطعات توسط جرثقیل سنگین ۱۳۰ تنی به محوطه ای که شهرداری منطقه یک اختصاص داده بود انتقال یافت و این عملیات بدون آسیب زدن به دیگر بخش های دیواره باغ سفارت روسیه در منطقه الهیه تهران انجام شد.

این حادثه یک کشته و پنج مصدوم داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار