استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان تاکید کرد : در شرایط فعلی کشور باید با تدبیر و درک شرایط وضع موجود پیش برویم و اقدام کنیم.
کد خبر: ۷۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 06 July 2019

عباس رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش  ریشه گرانی های فعلی را تحریم آمریکا علیه ایران دانست و افزود: تا زمانی که پشتوانه این نظام توجه امام زمان (عج)، خون شهدا و ایثارگری جانبازان و است، هیچ خدشه ای به نظام وارد نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در شرایط بد اقتصادی کشور مردم نباید خود را ببازند، دولت برای ارزاق مردم در هر شرایطی پیش بینی‌های لازم را به عمل آورده است.

رضایی تأکید کرد: افرادی که سعی در بر هم زدن جو روانی موجود در کشور دارند بدانند که دود این ماجرا اول به چشم خودشان خواهد رفت.

استاندار اصفهان در بخش دیگری گفت: مسوولان آموزش و پرورش از برگزاری رویدادهای کشوری ورزشی دانش‌آموزان در این استان نهایت بهره مندی را داشته باشند و در قالب کمیته های چند نفره در جهت استفاده صحیح و مناسب از این رویدادهای ورزشی برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: اجرای هر برنامه ای برای دانش آموزان هنگامی موفق خواهد بود که صاحبان آن فرآیند و تدوین آن نقش داشته باشند به ویژه در نهادهایی مانند آموزش و پرورش که صاحبان آن دارای علم و فهم هستند.

استاندار اصفهان ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش در قالب کارگاه یک روزه نظرات و همفکری های خود را در قالب برای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمع آوری و سازمان مرکزی در تهران ارسال کند.

رضایی اضافه کرد: هر تصمیم گیری و اقدامی که در شورای آموزش و پرورش استان صورت می گیرد در آینده استان و کشور موثر خواهد بود.

رضایی پیشنهاد کرد جلسه یا دستور کار ویژه ای برای ایجاد امکانات رفاهی ویژه معلمان تشکیل شود زیرا متاسفانه حق التدریس و پاداش فرهنگیان به موقع پرداخت نمی شود و در شرایط اقتصادی فعلی که به دلیل تحریم‌های استکبار روی داد فرهنگیان شرایط بدی را سپری می‌کنند.

به گفته وی با برخی از بانک ها رایزنی شود تا اقداماتی از جمله وام مسکن و غیره برای فرهنگیان در نظر گرفته شود.

استاندار اصفهان بر رفتار محترمانه و نرمش با قشر فرهنگی تاکید و خاطرنشان کرد: فرهنگیان برای آینده کشور حیاتی هستند. وی گفت:

با اشاره به اینکه مقدمه ایجاد پژوهش سرای معلمان باید تغییر در معیارهای استعدادهای درخشان باشد گفت: ملاک استعدادهای درخشان باید از نمره و حفظیات تغییر کند و دانش آموزان باید در عمل بتوانند از دانش کسب شده خود بهره ببرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار