رییس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از مرکز آموزش آگاهی از خطرات مین جمعیت هلال احمر تایباد بازدید کرد.
کد خبر: ۷۶۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 07 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران که مهمان اداره اتباع و مهاجرین خارجی تایباد بود در حاشیه سفر خود از مرز آموزش پیش آگاهی از خطرات مین جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد مستقر در مرز دوغارون بازدید کرد.

 

صیادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: ایوو فریسن رئیس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران به همراه هیأتی که در مرز دوغارون حضور داشت از مرکز آموزش پیش آگاهی از خطرات مین جمعیت هلال احمر مستقر در اردوگاه امور اتباع و مهاجرین خارجی دوغارون بازدید کرد. وی در این بازدید در جریان روند پذیرش و آموزش‌هایی که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به اتباع افغانستانی که قصد بازگشت به کشورشان را دارند در سه بخش برادران، خواهران و کودکان قرار گرفت.

 

ایووفریسن نیز در این بازدید، حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از پناهندگان را عالی توصیف کرد و اظهار داشت: وضعیت پناهندگان افغانستان برای بازگشت با توجه به خدماتی که کمیساریا، امور اتباع، هلال احمر و وزارت بهداشت و درمان برای آنها ارائه می‌دهند، عالی است و ما اطمینان داریم که با امنیت و عزت کافی به کشور خود باز می‌گردند.

 

در این بازدید که مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی نیز آقای ایووفریسن را همراهی می‌کرد مسئول نمایندگی امور اتباع و مهاجرین خارجی تایباد و مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های مختلف نمایندگی اداره اتباع و همچنین درمانگاه مستقر در مرز را به اطلاع مسئول دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار