رئیس سازمان مدیریت بحران کشور : شرایط را با سازگاری کم آبی اولویت بندی کنیم.
کد خبر: ۷۶۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 08 July 2019

به گزارش تابناک، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه تغییر اقلیم یک واقعیت است که باید آن را بپذیریم و شرایط را با سازگاری کم آبی اولویت بندی کنیم گفت: در حال حاضر به جمع بندی دقیقی مبنی بر عبور از خشکسالی نرسیدیم.

اسماعیل نجار با تاکید به اینکه تا پیش از بارش های بهار بیش از ۵۰۰ شهر کشور با مشکل کمبود آب آشامیدنی روبرو بود که این نتیجه همان تغییر اقلیم است بیان داشت: اکنون ۲۵۰ سد کشور ۷۰ درصد آبگیری شده و این درحالی است که ۴۶ تالاب هم تقریبا احیا شده است .

استاندار اصفهان هم‌ در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله استان آب است، گفت: ریال به ریالی که برای حل مشکلات به اصفهان پرداخت شود یک ارزش افزوده برای کشور است.

عباس رضایی افزود:در این روزها برخی محله ها ۴۸ساعت است که با کمبود و قطعی آب روبرو هستند و جاری شدن آب رودخانه با فرایندی نفس گیر و انرژی بر برای کشت کشاورزان مجدد جاری شده است.

استاندار اصفهان خواستار حل قطعی مشکلات آب در استان شد و  گفت: انتظار کمک عملی از مرکز و مدیریت بحران کشور برای حل مشکلات آبی استان هستیم.

 

برچسب ها: اصفهان ، آب ، مدیریت بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار