تابناک: شهردار منطقه پنج اصفهان از عدم اختصاص مناسب بودجه از سوی شورای شهر و شهردار اصفهان به برخی مناطق به ظاهر برخوردار اما دارای مشکلات گلایه کرد.
کد خبر: ۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 24 February 2015
به گزارش تابناک از اصفهان، نشست خبری شهردار منطقه پنج اصفهان در حالی صبح امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد که وی در تصریح وضعیت این منطقه انتقاداتی را به شورای شهر اصفهان داشت.

حمید عصارزادگان عدم توجه به برخی بخش های این منطقه در برخورداری از بودجه متناسب را از ایرادات تصویب بودجه این منطقه از سوی شورای شهر عنوان کرد و گفت: گرچه منطقه پنج اصفهان از جمله مناطق برخوردار شهر به شمار می رود اما بخش هایی از این منطقه در این حوزه قرار ندارند و از امکانات مناسب استفاده نمی کنند.

وی تصریح داشت: وجود محله ای مانند دنارت در این منطقه که وضعیتی مشابه محله عرب ها در منطقه ملک شهر اصفهان دارد، لزوم توجه بیشتر مسئولان را به تخصیص بودجه به این منطقه می طلبد.

شهردار منطقه پنج اصفهان افزود: این بخش هیچ گونه خدماتی را دریافت نمی کند و فقط اخیرا اقداماتی در راستای ایجاد فضای سبز انجام شده است که البته طرح های دیگری نیز برای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: لازم است شورای شهر در تدوین بودجه برای مناطق به تمامی محله های یک منطقه توجه داشته باشند.

عصارزادگان اظهار داشت: ضربه ای که استان اصفهان در چند سال اخیر خورده است زدن برچسب برخورداری بوده است.

وی ادامه داد: دلیل این امر این است که مسئولانی که به اصفهان سفر می کنند فقط نقاط دیدنی اصفهان و هتل عباسی را می بینند که این هم از رسم مهمان نوازی اصفهانی ها است.

شهردار منطقه پنج اظهار داشت: این اقدام باعث شده اصفهان در بدنه و راس کشور برخوردار شناخته شود که منطقه پنج شهر اصفهان هم در مقیاس کوچکتر وضعیتی مشابه این شرایط دارد.

وی افزود: تمام منطقه پنج، خیابان توحید، نظر و شریعتی نیست و مناطقی مانند دنارت (روغن صحرا) نیز در آن وجود دارد که یک متر خدمات در آن به وجود نیامده بود چراکه شورای شهر و مدیریت شهری این منطقه را برخوردار می دانند.

این صحبت های شهردار منطقه پنج در حالی است که به گفته امینی رئیس شورای شهر اصفهان بودجه شهرداری اصفهان برای سال 94 به صورت انقباضی تدوین شده است و در این بودجه بیشتر توجه به مناطق محروم مدنظر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار