علی دارابی در گفتگو تابناک:
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما کشور، برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و نمایش‌های عروسکی در کرمانشاه را، باعث ایجاد شور و نشاط در مناطق زلزله زده دانست و گفت: حضور در کرمانشاه باعث افتخار است.
کد خبر: ۷۶۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 11 July 2019

علی دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:: برگزاری جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه باعث ایجاد شور و شعف بسیاری در بین مردم گردیده بطوری که ما این شادی را در چهره آنان بخصوص کودکان می‌بینیم.

وی افزود: هفته فرهنگی هنری از شنبه آغاز شد و در بیش از ده شهر و شهرستان ویژه برنامه‌هایی در این راستا اجرا شده است و بی‌شک این جشنواره و دیگر جشنواره‌ها در معرفی پتانسیل‌های هنری هنرمندان کشور مؤثر خواهد بود.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما کشور در ادامه بیان کرد: این جشنواره‌ها فرصت مهمی است برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و سیاحتی استان کرمانشاه و اجرای این برنامه‌ها در مناطق زلزله زده نشاط و شادی را بر چهره کودکان این منطقه نشانده است.

دارابی در پایان گفت:: در این مراسم‌ها از هنرمندان بومی و محلی تجلیل شده و اختتامیه این جشنواره امروز با حضور رئیس سازمان صدا و سیما خواهد بود، افتخاری بود که طی این چند روز مهمان مردم غیور و خونگرم کرمانشاه بودیم که جا دارد از زحمات تمامی عوامل اجرایی، مردم، رسانه‌های محلی و کشوری و بخصوص استاندار محترم کرمانشاه که حمایت‌های ویژه‌ای داشتند تشکر کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار