همزمان با مصاف قهرمانان فصل گذشته با تیم های تهرانی!
تابناک: عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
کد خبر: ۷۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 13 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.

با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.




روزنامه اصفهان امروز نوشت:

هفته سوم لیگ برتر از امروز با برگزاری چهار بازی آغاز خواهد شد و چهار دیدار باقیمانده فردا به انجام می شود. در مهمترین بازی امروز سپاهانی‌ها در فولاد‌شهر میزبان پرسپولیس بحران‌زده خواهند بود. سپاهانی که با دو برد متوالی به همراه استقلال بر جایگاه دوم جدول تکیه زده و برای کسب سومین پیروزی خانگی تلاش می کند. زردپوشان اصفهانی دوبازی قبلی خود را هم در ورزشگاه فولاد‌شهر به میدان رفتند و در هر دو بازی با به ثمر رساندن یک گل، پیروز از زمین خارج شدند. این دوبرد متوالی کمک کرد تا سپاهانی‌ها لیگ پانزدهم را خوب شروع کنند، هر چند هنوز با شرایط ایده‌آل خود فاصله بسیاری دارند.

نبرد شاگرد و استاد در بحران

بازی امروز سپاهان و پرسپولیس جدال شاگرد و استاد خواهد بود. حسین فرکی چند سالی در تیم ملی دستیار برانکو بود و حالا باید شاگردانش را برای رویارویی با استاد خود راهی میدان کند. شاگردی که توانسته تیمش را با دو برد به جایگاه دوم جدول برساند. در نقطه مقابل هرچه شرایط فرکی در سپاهان عادی به نظر می رسد اوضاع برانکو در پرسپولیس جالب نیست. سرخپوشان تهرانی از دو بازی پیشین تنها یک امتیاز اندوخته دارند و رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند. برانکو فروردین ماه امسال و در هفته های پایانی لیگ رهبری پرسپولیس را بر عهده گرفت. او به دنبال نتایج ضعیف پرسپولیس جای حمید درخشان را گرفت تا بلکه جایگاه این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشد، اما آنچه پرسپولیسی‌ها با برانکو به آن رسیدند رتبه‌ای بهتر از هشتمی جدول نبود و عملا این مربی کروات هم نتوانست کار خاصی برای تیم سرخپوش تهرانی انجام دهد. در فصل جدید هم پرسپولیسی‌ها در فاز نتیجه گیری بسیار ضعیف عمل کردند و به نظر می‌رسد بازی با سپاهان آخرین فرصت برای برانکو خواهد بود تا پایه‌های مربیگری‌اش را محکم تر کند، چه بسا اگر پرسپولیسی‌ها در بازی امروز با شکست زمین را ترک کنند، برانکو نیز باید چمدان‌هایش را ببندد و برای پرواز به کرواسی آماده شود. بر همین اساس برانکو باید امیدوار باشد تا اتفاق هفته‌های پایانی فصل پیش دوباره تکرار نشود و او برای دومین بار بازی را به دستیار سابقش واگذار نکند.

ذوب‌آهن در جهنم آزادی برد می‌خواهد

ذوب‌آهن در بحرانی ترین شرایط هفته‌ باید به مصاف استقلالی برود که بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زده است. بازی فردای ذوب‌آهن با استقلال حکم مرگ و زندگی را برای یحیی گل‌محمدی خواهد داشت. ذوب آهنی که با دو شکست متوالی به انتهای جایگاه جدول یعنی شانزدهمی دوخته شده و اگر سومین شکست را متحمل شود به اوج بحران خواهد رسید، در این شرایط چه بسا گل‌محمدی هم از تیم کنار گذاشته شود، چرا که تحمل 3 شکست متوالی برای مدیران این باشگاه غیر ممکن به نظر می‌رسد. از سوی دیگر استقلالی‌ها در بهترین شرایط ممکن پذیرای ذوبی‌ها خواهند بود. شاگردان پرویز مظلومی با برد پدیده مشهد و ملوان بندر انزلی 6 امتیازی‌اند تا همراه با سپاهان تنها تیم‌هایی باشند که در هفته‌های اول و دوم با پیروزی زمین بازی را ترک کرده اند. بر همین اساس استقلالی‌ها برای ثبت یک برد خانگی دیگر وارد میدان خواهند شد و به دروازه نماینده اصفهان خواهند تاخت. در آن سوی میدان ذوب آهنی‌ها باید ضمن دفع حملات حریف به فکر استفاده از ضد حملات باشد تا شاید با استفاده از همین موقعیت ها موفق به کسب پیروزی و خروج از بحران شوند. خبر خوب برای ذوبی‌ها این است که سجاد شهباززاده مهاجم دو گله استقلالی‌ها به دلیل مصدومیت در بازی فردا غایب خواهد بود و خط دفاعی ذوب‌آهن با آسودگی خیال بیشتری می‌تواند به کارش ادامه دهد. دیگر خبر خوب از اردوی ذوب‌آهن بازگشت قاسم حدادی‌فر به تمرینات و آمادگی او برای بازی مقابل استقلالی‌ها است.
حدادی‌فر که غیبتش در دربی اصفهان به شدت محسوس بود و کمبود یک هافبک طراح در بازی با سپاهان در پایان کار دست ذوبی ها داد. در بازی نخست مقابل ملوان هنگامی که در پنجاه و هفتمین دقیقه بازی قاسم به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد خط میانی ذوب‌آهن به شدت ضعیف شد و ملوانی ها توانستند با تسلط بر میانه میدان صاحب 3 امتیاز شوند. البته حضور صرف حدادی‌فر در میانه میدان به تنهایی برای پیروزی ذوب‌آهن کافی نخواهد بود بلکه قاسم در بازی فردا وظیفه مهمتری دارد که آن مهار امید ابراهیمی هافبگ گلزن استقلالی‌ها است. ابراهیمی در بازی با ملوان نشان داد در هنگام حملات تیمش به خصوص زمان نواخته شدن ضربات آزاد بازیکنی بسیار خطرناک می‌شود ضمن آنکه نبض حرکتی تیمش را در دست دارد. بر همین اساس حدادی فر و مدافعان ذوب‌آهن باید با تیزهوشی ابراهیمی را از جریان بازی خارج کنند تا روند حرکتی تیم مظلومی دچار مشکل شود و سپس برنامه‌هایشان را با ضربه زدن به تیم میزبان پیاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار