رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از بی احترامی و بی توجهی مسئولان اصفهان به نامه های نمایندگان ودرخواست های آنها گلایه داشت، گفت: نام مدیرانی که پاسخگوی نمایندگان مجلس نیستند را رسانه ای خواهم کرد.
کد خبر: ۷۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 14 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان ، موسوی لارگانی درجمع مدیران ومسئولان استان اصفهان با اشاره به اینکه نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تا خردادماه سال آینده هنوز نماینده هستند، ادامه داد: گاها نمایندگان مجلس به منظور رفع مشکل مردم نامه ای به مدیران دستگاه های مختلف ابلاغ می کنند که شاهدیم برخی از مدیران نامه ارسالی از نماینده مجلس را دور می اندازند و می گویند از این نامه ها بسیار است واین یک بی احترامی کامل به حرمت و شان نمایندگان هست.
وی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند عدم پاسخ مثبت ومنفی به نامه های نمایندگان باعث می شود که کار مردم عقب بماند و ما هم باید به تبع هر نامه ای پاسخ را به مردم بدهیم، ادامه داد: مدیران دستگاه های مختلف باید رفتار شایسته ای با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
رئیس مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تخصیص آب برای کشت بهاره، تابستانه و  پاییزه به کشاورزان سبب بالا رفتن آمار اشتغالزایی در سطح استان و رونق تولید شده است، ادامه داد: امسال بر اساس آمار ارائه شده از سوی مدیران اصناف تولید برخی از محصولات مثل گندم که با کمبود زیادی مواجه شده بودیم به دو برابر نیاز جامعه برسد و این بسیار حایز اهمیت است.
وی گفت: تا زمانی که سامانه دوم آبرسانی اجرایی نشود میزان آب موجود در استان اصفهان پاسخگوی شرب جمعیت 5 ونیم میلیون نفری اصفهان نخواهد بود و این درحالی که ما هر روز شاهد قطعی آب در شهرستان های استان هستیم که باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.
شناسایی 22 موردی که مانع رشد تولید در کشور شده است
حجت السلام سالک دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درکل کشور 22 مورد شناسایی شده که مانع رشد تولید است، ادامه داد: شرایط اقتصادی امسال خوب نیست و لازم  طبق بند پ تبصر 12 قانون دستگاه های دولتی از محل فروش اموال آن دستگاه اقدام به پرداخت بدهی های ها کنند.
وی بر اساس تبصره 19 قانون باید از محل جذب سرمایه های بخش خصوصی اقدام به اتمام پروژه های نیمه تمام کرد، ادامه داد: 80 هزار پروژه نیمه تمام هست که 7 هزار پروژه آن ملی است و 73 هزار پروژه استانی داریم .
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های نیمه تمام جز اتلاف منابع چیز دیگری در برندارد و لازم از تبصره19 قانون بهره ببریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار