مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان:
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان گفت: تجهیزات و وسایل بازی شهربازی‌ها، پارک‌های بازی و پارک‌های بادی مشمول استاندارد اجباری است و پلمب تجهیزات تا زمان رفع مشکل‌ها و نواقص آنها و رعایت موارد ایمنی و استاندارد پابرجاست.
کد خبر: ۷۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 15 July 2019

غلامحسین شفیعی با بیان اینکه در زمان حاضر حدود ۲۰ شهربازی در اصفهان به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات بازی و یا پایان یافتن اعتبار استفاده از آنها پلمپ است گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه یا تجهیزات بازی در شهربازی‌های اصفهان پلمپ و از دور استفاده خارج شد این تجهیزات به محض رفع مشکل و بررسی مجدد و تأیید کارشناسان استاندارد و اطمینان از رعایت نکات ایمنی برای استفاده رفع پلمب می‌شوند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان با بیان اینکه هر ساله بازرسی ها توسط کارشناسان استاندارد از تجهیزات شهربازی ها صورت می گیرد گفت: وسایل و تجهیزات در اثر استمرار استفاده تحت تاثیر عوامل مختلف فرسوده و مستهلک می شوند و ممکن است دستگاهی که در گذشته استاندارد های لازم را داشته است، نیازمند تعمیر، تجهیز و استاندارد سازی مجدد باشد.

او تاکید کرد: یک نقص کوچک در دستگاه ها و وسایل تفریحی و بازی می‌تواند خسارت جانی شدید و جبران ناپذیری را به فرد حتی تا سرحد مرگ وارد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار