تهیه کننده تئاتر کلاغها گفت: آینده عجیب و غریبی در انتظار هنر تئاتر اصفهان نیست و بیشتر یک چراغی هست که فیتله اش را یا زیاد بالا ببرند یا زیاد پایین بکشد سبب نابودی چراغ تئاتر میشود.
کد خبر: ۷۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 21 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، میعاد سلیمانی راد نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اصفهان کمدی آزاد می خواهد و کار هنر یک کار روشنگری است که متاسفانه چنین فضایی را شاهد نیستیم.
وی با بیان اینکه بدنبال ساخت تئاتر هنری هستیم که دغدغه مردم جامعه باشد، ادامه داد: کار تئاتر کردن در اصفهان بسیار سخت است وبا ضعف ها و مشکلات زیادی مواجهیم اما به جای بیان مشکلات باید دانست که چگونه میتوان با فضای موجود کار کرد و یک اثر هنری ساخت.
تهیه کننده تئاتر کلاغها با بیان اینکه برای اینکه بتوان تئاتر را به جایگاه واقعی خود برسانیم نیاز به حمایت اصحاب رسانه داریم ، گفت: امروز پارک ها ، کافه ها و غیره مرکز کاری تئاتری ها شده است.
کارگردان و نویسنده تئاتر نمایشی کلاغها اعلام کرد: تئاتر اولویت نیست و مسئله تئاتر تنها برای جامعه 400 و 500 نفری تئاتری ها مهم است.
سعید محسنی با اشاره به اینکه تئاتر اولویت مدیران و جامعه نیست، تصریح کرد: 60 سال کار کردیم و یک اتاق برای تمرین نداشتیم.
یکی از بازیگران وهنرمندان تئاتر کلاغها نیز با اشاره به اینکه 20 سال تئاتر دانشجویی وجود دارد و از سال 78 رشته تئاتر آورده شده است، افزود: درک کردن تئاتر نیاز به اندیشیدن و فکر کردن دارد و هنوز این فضا برای درک تئاتر در اصفهان شکل نگرفته است.
قاسم طباطبایی با بیان اینکه هنر تئاتر هنوز به قیمت واقعی خود نرسیده است، ادامه داد: تئاتر یک کار گروهی هست و همواره کار جمعی کردن در ایران با مشکلاتی همراه بوده است.

برچسب ها: اصفهان ، تئاتر ، کلاغها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار