با توجه به اهمیت مسائل زیست‌محیطی در ارتقای سلامت جامعه، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان، تیم‌های بازرسی مشترک تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۶۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 21 July 2019

رییس مرکز بهداشت و معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان اظهار داشت: با توجه به جلسه‌هایی که بین مسئولان دانشگاه و اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، همکاری‌های مشترک از جمله تشکیل تیم‌های بازرسی مورد تاکید قرار گرفت.
کمال حیدری با بیان اینکه برای اقدام ها و بازرسی‌های مشترک، مسائلی مانند صنایع آلوده، آلودگی هوا، پسماندهای ویژه، استفاده از پساب فاضلاب برای کشاورزی و تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب در اولویت است، افزود: این ۲ نهاد با استفاده از اختیارات قانونی که دارند می‌توانند با هم‌افزایی و همکاری با یکدیگر در این حوزه ها وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه مقرر است کمیته‌های مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حفاظت محیط زیست ایجاد شود، خاطرنشان کرد: این کمیته ها نشست هایی در بازه زمانی کوتاه مدت به‌منظور برنامه ریزی برای بازرسی های مشترک انجام خواهند داد.

حیدری با بیان اینکه بسیاری از مسائل و چالش های بهداشتی به‌ویژه در بخش بهداشت محیط با مسائل زیست محیطی مرتبط است، تاکید کرد: بدون شک این قبیل همکاری‌ها علاوه بر جلوگیری از موازی کاری باعث تجمیع و کارایی بیشتر اقدام ها می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار