از فردا دو نمایشگاه آرایشی- بهداشتی و سلامت و ورزش در اصفهان برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۶۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 22 July 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ، هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و محصولات بهداشتی، آرایشی و پوست و مو یکی از دو نمایشگاه تخصصی است که از فردا تا چهارم مرداد و در فضایی به وسعت چهار هزار و 500 مترمربع برپا می‌شود.
در این نمایشگاه 55 شرکت فعال در زمینه‌های تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی، تولید تجهیزات آرایشی و بهداشتی، خدمات زیبایی، مراقب زیبایی، با این بخش، واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت‌های داروسازی حضور خواهند داشت.
همچنین به طور همزمان، هفتمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته برگزار می‌شود که توانمندی‌های فعالان این بخش به ویژه در زمینه باشگاه‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی، تجهیزات ورزشی، استخرها، مکمل‌های ورزشی، موسسات تغذیه و لاغری و رژیم، تفریحی، بازی و سرگرمی و فروشگاه‌های ورزشی را به نمایش می‌گذارد.
این نمایشگاه در ‌هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود و ۴۰ شرکت از استان‌های اصفهان و خراسان رضوی شرکت می کنند.
علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت17 تا 23 فردا تا چهارم مرداد به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار