مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: این استان با برخورداری از مفاخر و شخصیت های برتر در زمینه های مختلف فرهنگی، توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری ادبی در کشور را دارد.
کد خبر: ۷۶۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 23 July 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و السلمین محمدعلی انصاری با بیان اینکه ضرورت دارد از همه ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و علمی اصفهان برای تبدیل کردن آن به قطب گردشگری ادبی در داخل و خارج کشور استفاده شود گفت: با توجه به اهمیت موضوع گردشگری ادبی و ظرفیت های بالایی که در این زمینه در این خطه وجود دارد، این موضوع در قالب طرح جامع گردشگری ادبی در دستور کار انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با انتقاد از اینکه برخی محدودیت های مالی و اعتباری، مانع از پیشبرد کارهای فرهنگی نمی شود، اظهار کرد: اجرایی شدن طرح گردشگری ادبی بدون شک در گرو همکاری و هم افزایی ارگان هایی مانند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندای، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هاست.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ، نقش مهمی در پیشبرد فرهنگ کشور دارد این در حالی است که ۹۷ سال از عمر این انجمن در کشور می گذرد و ساختار خوب و ظرفیت های بسیاری دارد که ریاست هیات امنای آن به عهده رییس جمهوری است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه ۲۶ سال نیز از عمر این انجمن در استان اصفهان می گذرد، تصریح کرد: این انجمن تاکنون برنامه های بسیاری را برای نکوداشت مفاخر استان اجرا کرد و در صدد است همایش های بزرگداشت مقام معلم اخلاق آیت الله ناصری و همچنین استاد جلال الدین همایی را برگزار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار