رئیس شورای اسلامی استان اصفهان:
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: علاوه بر کمبود معلم، تاخیر در پرداخت حقوق‌ و کمبود بودجه آموزش و پرورش در پرداخت هزینه‌ها و حق التدریس معلمان که همواره مطرح می‌شود باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
کد خبر: ۷۶۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 23 July 2019

عبدالله کیانی در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به کمبود معلم در مدارس استان اصفهان، گفت: علاوه بر کمبود معلم، تاخیر در پرداخت حقوق‌ها و همچنین کمبود بودجه آموزش و پرورش در پرداخت هزینه‌ها و حق التدریس معلمان همواره مطرح می‌شود که این امور نیازمند توجه بیشتری است.

به گفته رییس شورای اسلامی استان اصفهان مهارت زندگی کردن، کنترل خشم، حل مسائل واقعی و سایر مهارت‌های مورد نیاز باید در دانش‌آموزان وجود داشته باشد اما از لحاظ هدف‌گذاری در آموزش و پرورش، افراد را دچار سردرگمی و فاقد اهداف مشخص و واضح می‌بینیم.

 

او درخصوص لزوم توجه شورای عالی استان‌ها به مسائل شوراهای فرادست درخصوص بودجه، گفت: متاسفانه در این سال‌ها، به بودجه شوراهای استان و شهرستان‌ها توجهی نشده است؛ بیشتر اعتباراتی که از وزارت کشور به شورای عالی استان‌ها پرداخت شده در همان شورای عالی استان‌ها هزینه شده و محل هزینه این مبالغ به صورت شفاف بیان نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار