مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: «علیرضا کاظم‌لو» بازیکن سابق تیم‌های مقاومت تهران و اکسین البرز با امضا قراردادی به مدت ۲ فصل به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.
کد خبر: ۷۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 24 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی یحیی بهاری  افزود: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در صورت حمایت همه‌جانبه مسوولان، امسال دومین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ کشور را تجربه می‌کند و با جذب کادر فنی و بازیکنان مطرح سعی دارد تا حضوری قدرتمند در دیدارهای فصل جاری داشته باشد.

وی بیان کرد: طی چند روز گذشته نیز «سعید خلیل‌زاده» به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی شد؛ خلیل‌زاده یکی از پیشکسوتان خوش‌نام فوتبال ارومیه است و بدون شک حضور وی در کنار کادر فنی و بازیکنان تیم ۹۰ ارومیه به دلیل تجربه‌های ارزشمندی که دارد، تاثیرگذار و گره‌گشا خواهد بود.

بهاری افزود: این باشگاه طی هفته گذشته «سعید کاظمی» مهاجم فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران، «محمد فلاحیان» بازیکن سابق تیم‌های نساجی مازندران و ایران‌جوان بوشهر، «سیروس صادقیان» بازیکن سابق تیم نیروی زمینی تهران و «علی کرمی» کاپیتان سابق تیم نفت و گاز گچساران را با عقد قراردادی یک‌ساله به خدمت گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: همچنین «علیرضا قاسمی» هافبک سابق تیم‌های مس کرمان و مقاومت تهران و «مهدی محمدی» مدافع سابق تیم‌های پاس همدان و مقاومت تهران به تیم ۹۰ ارومیه ملحق شدند.

وی ادامه داد: «آرمان سوداگر، دانیال عثمان نژاد، محمد عبادزاده، پیمان پورصادقی و رضا نبی‌زاده» بازیکنان فصل قبل نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: امسال به صورت حساب شده و با دقت نظر بیشتری به دنبال جذب بازیکنان موردنیاز در پست‌های مختلف هستیم ضمن اینکه تمرین‌های تیم از اوایل تیرماه جاری زیر نظر کادر فنی آغاز شده است.

بهاری با بیان اینکه امسال با بازیکنان بومی سال گذشته که در لیست سرمربی قرار داشتند مذاکره کرده و با اغلب آنان به توافق رسیده‌ایم، افزود: از میان این بازیکنان بومی نیز «فرزاد محمدی» با تیم مس رفسنجان به توافق رسید و «محمد زینالی» کاپیتان تیم نیز به تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان پیوست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: آرمین مصطفوی، آرمان سوداگر، هدایت حسن‌پور، سروش اسداللهی، محمد رستمی‌زاد و سینا مهموم، بازیکنان جوان و بومی فصل گذشته هستند که بدون شک امسال جزء نفرات شاخص و پدیده لیگ دسته یک کشور خواهند بود.

وی اضافه کرد: این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ دسته اول کشور اواخر تیرماه جاری در ترکیه اردوی آماده‌سازی برگزار می‌کند.

تیم فوتبال دسته یکی ۹۰ ارومیه در راستای تشکیل تیمی منسجم و هماهنگ قرارداد «آرمین مصطفوی، فرشاد اسدی، اکبر صفرزاده، عبدالصمد احمدی و وحید نعمتی» را نیز برای فصل جاری تمدید کرد.

مسوولان این تیم همچنین قرارداد «وحید بیاتلو» سرمربی جوان و ۳۱ ساله این تیم را نیز برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

تیم ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

سال گذشته «حسین نیرویار» دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی از نیم فصل به عنوان سرپرست این تیم ایفای نقش می‌کرد و این انتصاب برای تقویت کادر فنی در بحث مدیریتی و اجرایی انجام شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار