کد خبر: ۷۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 24 July 2019
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه دانش آموز پسر و دختر مقطع متوسطه دوم این استان در مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت درخشیدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سید علی دست افکن از باشت در رشته انشا نماز دوم شد، مینا دوستی نسب از چرام در رشته تفسیر قرآن عنوان دوم را کسب کرد و فاطمه دانایی از یاسوج نیز در رشته تفسیر قرآن به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت ویژه دانش آموزان پسر و دختر برگزیده سراسر کشور در شهر زنجان برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج دانش آموز دیگر استان شامل ساناز وحی مقدم در رشته انشا نماز، فاطمه آذربخت در رشته احکام نماز، عرفان احمدی در رشته انشا نماز، حسین حجت نسب در رشته نهج البلاغه و رضا دوستانی در رشته احکام نماز برگزیده کشوری این مسابقات شدند.
زارع پور عنوان کرد: ۹۴ هزار دانش آموز پسر و دختر مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در مرحله آموزشگاهی این مسابقات شرکت کردند که ۱۵ هزار نفر از آنها راهی مرحله شهرستانی شدند.
وی ابراز داشت: ۷۲۱ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد از بین این ۱۵ هزار نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.
زارع پور گفت: ۶۹ نفر از مجموع این ۷۲۱ نفر نیز جواز حضور در مرحله کشوری مسابقات را به دست آوردند.
سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار