اصحاب رسانه اصفهان، از امروز تا 18 مردادماه فرصت دارند در یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان شرکت کنند.
کد خبر: ۷۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 27 July 2019
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره مطبوعات اصفهان با بیان اینکه آخرین جشنواره مطبوعات اصفهان سال 1396 برگزار شد و امسال، پس از یک سال وقفه، یازدهمین دوره این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود ادامه داد: بخش اصلی، شامل دو بخش حرفه‌ای و ویژه است  و بخش جنبی، دربرگیرنده موضوعاتی است که ادارات و نهادها پیشنهاد می‌دهند؛ به این شکل که آن‌ها در کنار داوران، کارشناسی را به‌عنوان نماینده خواهند داشت و بعد از اعلام  رتبه‌های برتر، جوایزی را نیز اهدا خواهند کرد.
 
نفیسه یزدانی با تاکید اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از پنجم تا 18 مردادماه فرصت دارند در سایت http://isfahan.pressfestival.ir/ ثبت‌نام و مطالب خود را بارگذاری کنندعنوان کرد: با اشاره به شیوه داوری آثار ارسال‌شده به این جشنواره برآیند تصمیم‌گیری‌ها این بود که امسال، برخلاف دوره دهم جشنواره، داوری جداگانه‌ای در تهران و اصفهان نداشته باشیم و به بیانی دیگر جداسازی صورت نگیرد. به همین دلیل از نظر برترین کارشناسان خبره در زمینه روزنامه‌نگاری، اساتید دانشگاهی و معتمدین و رتبه‌های برتر کشوری در حوزه رسانه در کنار هم استفاده می‌کنیم تا خواسته همه اصحاب رسانه را برآورده کرده باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار