معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری پنجمین بوستان ویژه بانوان پایتخت به مساحت ۳۵ هکتار در منطقه ۴ و در محدوده جنگل‌های لویزان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 27 July 2019

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی توضیح داد: تاکنون بوستان بهشت مادران در منطقه ۳، بوستان پردیس بانوان در منطقه ۱۵، بوستان نرگس در منطقه ۱۸، ب وستان شهربانوی بوستان ولایت در منطقه ۱۹ احداث و بهره برداری شده و پنجمین بوستان بانوان پایتخت نیز در محدوده جنگلهای لویزان، ضلع جنوبی اتوبان بابایی و ضلع غربی باغ پرندگان در دست اجرا است که به زودی برای استفاده بانوان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: اراضی این بوستان جنگلی بدلیل موقعیت و شرایط ویژه سایت، درختان موجود و توپوگرافی طبیعی محل، حفظ و مکان های تفرجی و مسیرهای جدید در آن جانمایی شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، برای احداث این بوستان از مصالح بومی و سازگار با شرایط محیط استفاده شده و پوشش گیاهی و برای آبیاری فضای سبز این بوستان از شبکه آبیاری قطره ای استفاده می شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت و احداث بوستان بانوان لویزان توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در راستای ارتقای سلامت و ورزش بانوان در دست انجام است، خاطرنشان کرد: این بوستان امکاناتی نظیر زمین های روباز ورزشی، زمین اسکیت، ساختمان خانه کودک، زمین بازی کودکان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار