مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه خبر داد:
مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 14 August 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی روز پنج شنبه در نشست خبری که در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستان، از یکم تا چهاردهم شهریور ماه سال جاری در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال  و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، و ثبت‌نام جهت شرکت در این مسابقات تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف استان کرمانشاه گفت:
برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی که 15 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا می کنند که منتخبان این دوره نیز برای حضور در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

حسینی اراکی عنوان کرد: شرکت کنندگان در رشته حفظ کل و قرائت به مرحله بین المللی و شرکت کنندگان در رشته های مفاهیم، ابتهال، اذان و دعا خوانی نیز به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی افزود: نوزدهمین دوره مسابقات ابتهال، دعاخوانی، مدیحه‌ سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم نیز همزمان با مسابقات شهرستانی قرآن کریم در استان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: لازمه ورود به این مسابقات قبولی در آزمون مفاهیم قرآن کریم است که از طریق سایت انجام می پذیرد.

حسینی اراکی گفت: شرط سکونت متسابقین در محل برگزاری مسابقات از شرایط اساسی برای شرکت در سی و هشتمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار