رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: شهرداری تهران و دهیاری ها سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده پنج هزار میلیارد تومان اعتبار کسب کردند اما قطعا این اعتبار در جهت تامین نیاز مردم و توسعه شهر و روستا هزینه نشد درحالی که حق مردم باید رعایت شود.
کد خبر: ۷۶۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 29 July 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت الله ترکی با اعلام این خبر اظهارداشت: تا پایان سال جاری، ۵ هزار تخت به سرانه تخت بیمارستانی استان تهران از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه خواهد شد و این رقم تا پایان سال ۹۹ به بیش از ۷ هزار تخت خواهد رسید.

وی با اشاره به سند برنامه ششم توسعه استان تهران افزود: برای نخستین بار، در برنامه عملیاتی سند، جدول تامین منابع مالی به شکل شفاف و دقیق از محل مالیات بر ارزش افزوده تا فروش اموال مازاد تقسیم بندی شده است، این شفافیت باعث می شود تا پروژه عمرانی از زمان کلنگ زنی تا افتتاح مسیر کوتاهی بپیماید و درست اجرا شود.

به گفته ترکی ما در کشور منابع مالی خوبی داریم اما همه آن ها در اختیار دولت نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به تفاهم نامه استان و شهرداری پایتخت در راستای اجرایی کردن اهداف سند برنامه توسعه استان و برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران اشاره کرد و ادامه داد: برای اولین بار است که برنامه های توسعه ای استان و شهرداری پایتخت همسو می شود و ما این را به فال نیک می گیریم.

وی به اولویت های عمرانی استان تهران اشاره کرد و گفت: بودجه ای بدون توجه به برنامه اختصاص داده نمی شود ضمن آنکه اجرای پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در اولویت ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار