یادداشت ارسالی
قطعا شما عمق فاجعه ی اینکه زن باردار خودکشی کند را میدانید و حتما میدانید سلامت زنان و شاخص مرگ ومیر زنان در کشور چه اهمیت به سزایی دارد...
کد خبر: ۷۶۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 29 July 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
روی سخنم با شماست آقای کلانتری / اینها هم محروم هستند فقط کسی به دادِ فریادشان نمیرسد!
ز کار بستهٔ ما عقدهٔ حرمان که بگشاید
که سازد این کلید و قفل این زندان که بگشاید
#وحشی_بافقی
با سلام و خداقوت جناب آقای کلانتری 
ضمن عرض تشکر از تمام عوامل تیم فراز بام خائیز که با تمام ناملایمتی ها بار دیگر به عشق مردم شهر پای تعهدشان برای شهرستان کهگیلویه ماندند امیدوارم مردم قدردان این لطف عظیم آنها باشند.
اما روی سخنم با شماست آقای کلانتری
تشکر میکنم از  تمامی مسولین ۳دهه ی اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد که هیچگونه پوشش و تلاشی برای شهرستان کهگیلویه نداشتند، از خدمات ارزنده  ای که انجام داده نشد که حقیقا میتوانست شهر و جوانان کهگیلویه را از ورطه ی گردابی که سالها برای مردم به وجود آمده و عرصه ی زندگی را بر آنها تنگ کرده; نجات دهند... تشکر میکنم!!
شهرستان کهگیلویه با این همه قدمت و عظمت تاریخی در استان امروزه تبدیل به دهستانی شده که  نفس کشیدن برایمان سخت شده!
نگاهی بیندازید به آمار مهاجرت شهرستان ، به مرگ و میر ناشی از تصادفات بین جاده ای، به میزان خودکشی( سال سونامی خودکشی در شهرستان) ، به میزان اعتیاد جوانان ، به امید به زندگی مردم شهرستان و به هزاران هزار درد دیگر این شهر...
بافت تاریخی بلادشاپور که سرمایه ای عظیم میتواند برای شهر باشد و نماد فرهنگ و عزت شهرستان است چندین بار به علت بی توجهی به آن دچار آتش سوزی شده! چه اقدامی برای این بحران صورت گرفت؟؟؟؟ و چه برنامه ای برای آن در نظر گرفته شد؟
بعد از سالیان سال مردم به پروژه ی نیمه تمام پتروشیمی دلخوش بودند که آن هم به همت شما اصلا به حساب آورده نشد!!!
تا کنون چندین مورد زن باردار در بخش دیشموک خودسوزی کرده! و نتیجه ی آن چیزی جز مرگ نبوده; به قول رومیان باستان: آن زن تا دیروز زندگی میکرد... "یعنی پذیرش مرگ برایشان سنگین بوده" !قطعا شما عمق فاجعه ی اینکه زن باردار خودکشی کنند را میدانید! و حتما میدانید سلامت زنان و شاخص مرگ ومیر زنان در کشور چه اهمیت به سزایی دارد...
لطفا کمی انصاف به خرج دهید این مردم فرقی با دیگر مردم استان ندارند (اینها هم محروم هستند فقط کسی به دادِ فریادشان نمیرسد!!)
 
طیبه دیلگونی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار