ششمین نمایشگاه لوازم و تزئینات خانه و آشپزخانه و بیستمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۶۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 31 July 2019

به گزارش تابناک، بیستمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۶۶۰ شرکت از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی و تهران برپاست.

در این نمایشگاه توانمندی‌های مراکز پزشکی ـ درمانی، فعالان عرصه پوشاک نوزادان و کودکان، شرکت‌های خدماتی آموزشی و مهدکودک‌ها، تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرمی، انتشارات، نوار‌ها و فیلم‌های آموزشی و سرگرمی و تمامی خدمات اطلاعاتی مرتبط با مادر، کودک و نوجوان به نمایش درآمده است.

در کنار این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه لوازم و تزئینات خانه و آشپزخانه برپا شده است که ۶۶ شرکت در چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، یزد و همدان تجهیزات خانه و آشپزخانه، تزئینات خانگی، گالری‌ها و صنایع چوبی و دکوراسیون خانگی را به نمایش درآورده اند.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از هشتم تا دوازدهم مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار