معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی گفت: برنامه دولت ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است که عملیات اجرایی 150 هزار واحد آن تا پایان ماه جاری با حضور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 01 August 2019

به گزارش تابناک، مهران کفاش،در سفر به شهرستان کاشان اظهار کرد: نگاه وزارتخانه، تولید مسکن به صورت مشارکتی است هرچند که موضوع مسکن در سراسر کشور متاثر از یکسری پارامترهای مختلف و متاثر از فضای اقتصادی است.

وی افزود: بخشی که در اختیار وزارتخانه است در سال رونق تولید انصافا کار به خوبی، با سرعت و با پیگیری روزانه وزیر با انجام جلسات در استان های مختلف در حال انجام است.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: اولویت وزارتخانه تکمیل پروژه هایی است که بیش از 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به جز پروژه های مشارکتی، پروژه جدیدی را در دستور کار قرار نمی دهیم.

کفاش تصریح کرد: برای بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده، به مسائل رونمایی ها و ظاهری تاکنون توجه شده است، اما وزارت مسکن 100 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده ایجاد می کند که به عنوان اقدام ملی و یک کار اساسی است که قبلا به آن توجه نشده بود.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات ارزان قیمت یک میلیارد ریال، گفت: این موضوع حائز اهمیت است زیرا وزارت راه و شهرسازی و برنامه های ارائه شده به مجلس، احیای بافت فرسوده برای بخش زیادی از رونق مسکن است.

کفاش افزود: نگاه ویژه به مسکن مهر در سال جاری سرعت گرفته و امیدواریم تا پایان سال 98 شاهد اتمام مسکن مهر در سراسر کشور باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار